برای خوشمزه شدن کباب شامی چه کنیم ؟ ( ۲ نکته ساده)

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ برای خوشمزه شدن کباب شامی چه کنیم ؟ ( ۲ نکته ساده)

برای خوشمزه شدن کباب شامی چه کنیم ؟

کباب شامی به عنوان یکی از غذاهای خوشمزه و سریع ایرانی شناخته می شود. این غذا بین بسیاری از افراد طرفداران زیادی دارد. برای تهیه شامی کباب از گوشت های متفاوت مانند گوشت مرغ، گوسفند، گوساله و … می توانید استفاده کنید.

روش درست کردن کباب شامی

اگر می‌ خواهید کباب شامی خوشمزه ای را آماده کنید باید به برخی از نکات دقت داشته باشید. زمان تهیه کباب، سیب زمینی ها را قبل از اینکه رنده کنید باید با آب سرد بشویید. پس از آن آب سیب زمینی های رنده شده را به طور کامل بگیرید. اگر آب سیب زمینی را بگیرید کباب شما خوشمزه تر و ترد تر می شود. در مواد کباب اگر از یک حبه سیر که رنده شده است استفاده کنید طعم غذا بی نظیر خواهد شد. اضافه کردن سبزی های معطر مانند جعفری، ترخون و مرزه کمک می کند تا شامی کباب خوشمزه تر گردد.

ترفندهای خوشمزه کردن کباب شامی

ترفند های زیادی برای خوش طعم شدن کباب شامی وجود دارد که هر یک از آنها را باید به طور کامل بشناسید. برای تهیه این کباب بهتر است که از یک الی دو قاشق پودر سوخاری یا آرد نخودچی اضافه استفاده نمایید. اگر شما از پودر سوخاری و آرد نخودچی استفاده کنید غذایتان ترد و خوشمزه خواهد شد. نکته دیگری که زمان آماده سازی این غذا اهمیت دارد این است که به مدت ۳۰ دقیقه مواد کباب را درون یخچال نگهداری کنید. اگر مواد کباب در یخچال نگهداری شوند کیفیت و مزه غذا بی نظیر خواهد شد.

در تهیه مواد اگر از گوشت گوساله می خواهید استفاده کنید باید دو قاشق کره آب شده را به گوشت اضافه نمایید. می توانید یک الی دو قاشق آب گوشت را به مواد اضافه کنید. کباب شامی با این ترفند بسیار خوشمزه می شود. اگر از گوشت گوساله بدون چربی برای تهیه کباب استفاده کنید غذایتان بی نظیر خواهد شد. در صورتی که درون مواد کباب از زعفران آبکرده استفاده نمایید طعم غذا خوشمزه می گردد. برای زیباتر شدن رنگ کباب بهتر است از زردچوبه استفاده نمایید. در مواد کباب از ادویه های تازه استفاده کنید تا عطر و بوی کباب بهتر شود.

اخبارآشپزی
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید