مسی با یک آنفالوی عجیب در اینستاگرام همه را متعجب کرد

بدون دیدگاه
 

لیونل مسی ابرستاره فوتبال جهان که ماه گذشته پس از دو فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن از این تیم جدا شد و به اینترمیامی آمریکا پیوست، در اقدامی عجیب صفحه رسمی پی‌اس‌جی در اینستاگرام را آنفالو کرد.

در حالی که به نظر می‌رسید مسی و پاری‌سن‌ژرمن در صلح و احترام از هم جدا شدند، اما واقعیت چیز دیگری بوده که رفته‌رفته در رفتار طرفین نمود پیدا می‌کند.

لیونل مسی که پس از گذراندن چند ماه سخت در تیم پاری‌سن‌ژرمن و رد شدن از رفتار توهین‌آمیز طولانی‌مدت هواداران پاریسی، سرانجام از این تیم جدا شد، صفحه اینستاگرام فرانسوی‌ها را نیز به خاطره‌های بد خود سپرد و آنفالو کرد.

این در حالیست که به محض پیوستن مسی به اینترمیامی، صفحه اینستاگرام باشگاه جدید ستاره آرژانتینی با هجوم سیل هواداران همراه بود و تیمی که تا ماه گذشته کمتر از دویست هزار نفر دنبال‌کنننده داشت، اکنون با جهشی استثنایی، هشت و نیم میلیون فالوور داشته و از این حیث هم‌طراز با تیم‌های بزرگی نظیر میلان، یووه و اینتر در ایتالیاست‌.

پاریسی‌ها که به امید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مسی را جذب کرده بودند، دو فصل پیاپی در این پروژه شکست خوردند تا ابرستاره تیمشان سرانجام با سردی و یأس پاریس ترک کند و با آنفالو کردن صفحه اینستاگرام باشگاه، آخرین خاطرات خود را نیز پاک کند.

بدون دسته بندی
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید