سقوط قیمت دلار در بازار آزاد ؛ آخرین قیمت اعلام شد | پیش‌بینی کارشناسان

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ سقوط قیمت دلار در بازار آزاد ؛ آخرین قیمت اعلام شد | پیش‌بینی کارشناسان

قیمت دلار در بازار غیررسمی که اواخر خردادماه در کانال ۴۸ هزار تومان نوسان داشت به کانال‌های ۴۹ و ۵۰ هزار تومان رسیده بود، اما پس از ثبات چند هفته‌ای محدود ۵۰ هزار تومان، از روز گذشته روند نزولی به خود گرفت و دیروز وارد کانال ۴۸ هزار تومان شد.

روند نزولی قیمت ارز امروز (یکشنبه) نیز تداوم داشت، به طوری که کانال‌های تلگرامی صبح امروز و با آغاز معاملات، نوسان نرخ دلار را کانال ۴۸ هزار تومان نشان می‌دادند که دلار بعدازظهر امروز این کانال قیمتی را از دست داد و به کانال ۴۷ هزار تومان عقب‌نشینی کرد.

نرخ دلار در بازار غیررسمی ارز در لحظه مخابره این خبر در ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه امروز (دوشنبه) در کانال‌های تلگرامی به حدود ۴۷ هزار و ۸۹۰ تومان و حتی کمتر رسیده و در این محدود در نوسان است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند روند کاهشی قیمت ارز تداوم داشته باشد و احتمال سقوط دلار به کانال ۴۶ هزار تومان را می‌دهند.

پیشتر کارشناسان اقتصادی بارها بر حبابی و ناپایدار بودن قیمت‌ها در بازار غیررسمی تاکید کرده و از بازگشت قیمت‌ها در این بازار پس از پایان هیجانات خبر داده بودند.

یکی از سیاست‌های بانک مرکزی کوچک کردن بازار غیررسمی ارز است و سیاست‌های برای این موضوع توسط ساختمان شیشه‌ای میرداماد اجرا شده است.

بانک مرکزی در دوره سکانداری محمدرضا فرزین، سیاست تثبیت نرخ ارز را دنبال کرده و در ماه‌ها اخیر شاهد تداوم ثبات نرخ ارز در مرکز مبادله ارز و طلای کشور و بازارهای غیررسمی بودیم.

اخباراقتصاد
پربازدیددلار
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید