زمان رونمایی و عرضه «آیفون ۱۵» مشخص شد!

آیفون ۱۵
بدون دیدگاه
 

به تازگی شاهد انتشار گزارش‌های خبری بودیم که در آن به تاریخ رونمایی و عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۵ اشاره شده است.

از زمان معرفی آیفون ۱۴ شرکت اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و در حال حاضر نیز شایعات زیادی در مورد زمان رونمایی از آیفون ۱۵ ارائه شده است.

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری آیفون ۱۵ در تاریخ ۱۲ یا ۱۳ سپتامبر سال جاری عرضه خواهند شد.

روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» اعلام کرد که انتظار می‌رود اپل از سری آیفون ۱۵ در ۱۲ یا ۱۳ سپتامبر (۲۱ یا ۲۲ شهریورماه) در رویداد سالانه خود در سالن تئاتر استیو جابز در مقر اصلی این شرکت در کوپرتینو، کالیفرنیا رونمایی کند.

دیلی میل افزود که انتظار می‌رود این گوشی جدید تا ۲۲ سپتامبر در بازار عرضه شود.

چندین منبع به دیلی میل اعلام کرده‌اند که اپراتورهای مخابراتی از کارمندان خود خواسته‌اند که در دو روز ۱۲ و ۱۳ سپتامبر به دلیل معرفی یک گوشی هوشمند مهم مرخصی نگیرند. هرچند این گزارش زمان معرفی آیفون ۱۵ را به‌طور رسمی تأیید نمی‌کند، اما اپل معمولاً رویداد معرفی آیفون خود را در ماه سپتامبر برگزار می‌کند.

گوشی‌های سری آیفون ۱۵ با تغییرات تقریباً قابل‌توجهی از راه می‌رسند. طبق شایعات، امسال مدل‌های استاندارد و پلاس آیفون هم به جزیره پویا یا داینامیک آیلند مجهز می‌شوند و همچنین دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهند داشت؛ البته همان‌طور که می‌توان حدس زد، نباید منتظر کیفیت یکسانی با مدل‌های پرو باشیم.

در سوی مقابل، گفته می‌شود که مدل‌های پرو آیفون ۱۵ فریم تیتانیومی خواهند داشت، به دوربین پریسکوپی مجهز می‌شوند و همچنین باتری با فناوری جدیدی خواهند داشت. طبق گزارش‌ها، اپل حاشیه نمایشگر آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

درنهایت انتظار داریم تمام مدل‌های خانواده آیفون ۱۵ به پورت USB-C مجهز شوند.

طبق شایعه‌ای جدید، اپل امسال می‌خواهد مدل‌های پرو آیفون ۱۵ را در نسخه مجهز به ۲ ترابایت حافظه داخلی روانه بازار کند که یک رکورد محسوب می‌شود.

اخبارفناوری
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید