زن زنده به گور شده برزیلی برای شکستن تابوت و فرار از قبر 11 روز به آب و آتش زد! | فیلم تکان دهنده

بدون دیدگاه
 

 زن برزیلی که به اشتباه زنده به گور شد، ۱۱ شبانه روز را صرف مبارزه برای خروج از تابوت کرد. ویدئوی زن برزیلی که به اشتباه زنده به گور شد در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است و خیلی ها با دیدن ویدئوی زن برزیلی که به اشتباه زنده به گور شد هراسان می شوند.

یک خانواده برزیلی افشاگری نگران‌کننده‌ای را مطرح کرده و ابراز نگرانی کرده‌اند که بستگان ۳۷ ساله‌شان، ” روسانگلا آلمیدا” ممکن است در حالی که هنوز زنده بوده به اشتباه دفن شده باشد.

این ادعای حیرت انگیز پس از اعلام رسمی مرگ او در ژانویه ۲۰۱۸، ناشی از شوک سپتیک (عفونی) و حملات قلبی که در گواهی فوت او ثبت شده بود، مطرح شد.

پس از نبش قبر، خانواده آلمیدا صحنه های نگران کننده را کشف کردند. مچ دست و پیشانی آلمیدا جراحات مشهودی داشت که سوالات نگران کننده ای را برانگیخت. کشف آثار خون در داخل تابوت، این راز را عمیق تر کرد. میخ های شل روی درب تابوت نیز بر پیچیدگی این حادثه افزود. اعضای خانواده با قاطعیت تاکید کردند که این جراحات در هنگام دفن اولیه او وجود نداشته است.

شاهدان در حین نبش قبر، روایت های متفاوتی را ارائه کردند و به وضعیت دلخراش قبلی افزودند. برخی تأیید کردند که بدن آلمیدا هنوز گرم بوده و این احتمال وجود دارد که آلمیدا برای مدت طولانی در داخل قبر زنده بوده است. با این حال، با وجود این مشاهدات، نتیجه نبش قبر غم انگیز بود: او از این مصیبت جان سالم به در نبرده بود.

تحقیقات بعدی پلیس یک عنصر شک و تردید را در ادعاهای مربوط به صداهای وحشتناک ناله و کوبیدن وارد کرد. این ایده مطرح شد که این صداهای نگران کننده می توانند “شایعات” صرف باشند. در نتیجه، افراد دخیل در نبش قبر با عواقب قانونی احتمالی برای ایجاد مزاحمت در قبر مواجه شدند که طبق قوانین برزیل، ممکن است منجر به مجازات حداکثر سه سال زندان شود.

در ادامه ماجرا، مقامات قضایی ارزیابی خود را برای شفاف سازی وضعیت انجام دادند. در نهایت، آنها به این نتیجه رسیدند که آلمیدا زنده به گور نشده است و آن را یک شبهه و شایعه خوانده که جامعه را درگیر کرده است.

منبع: اندیشه معاصر

اخبارجهانچند رسانه‌ایحوادث
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید