فروش فوری 3 محصول سایپا خارج از سامانه یکپارچه با قیمت کارخانه +جدول

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ فروش فوری 3 محصول سایپا خارج از سامانه یکپارچه با قیمت کارخانه +جدول

اطلاعیه جدیدترین ثبت نام سایپا صادر شد. درحال حاضر ۳ خودروی سایپا در طرح‌های فروش خودرو عرضه شده است. برای شرکت نیازی به ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه خودرو نیست.

ثبت نام سایپا در شهریور ۱۴۰۲ با عرضه ۳ خودروی پرفروش ادامه دارد.

اطلاعیه جدیدترین ثبت نام سایپا صادر شد. درحال حاضر ۳ خودروی سایپا در طرح‌های فروش خودرو عرضه شده است.

شرایط ثبت نام سایپا شهریور 1402

جدیدترین ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا مربوط به نیسان بنزینی و دوگانه سوز است. برای شرکت نیازی به ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه خودرو نیست. قابل ذکر است در زمان ثبت نام در سایت فروش اینترنتی متقاضی خرید میتواند نسبت به انتخاب نوع خودرو با مدل کولردار و یا لاستیک رادیال اقدام کنند.

به سایت فروش اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنید و اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری را وارد کنید. سپس به قسمت خرید خودرو وارد شوید و نوع خودرو را انتخاب کنید.

ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه سایپا را انجام دهید. کد رهگیری را دریافت و با مدارک هویتی به نمایندگی منتخب مراجعه کنید.

قیمت شاهین بدون قرعه کشی

همچنین ثبت نام شاهین هنوز ادامه دارد. قیمت شاهین عرضه شده ۲۱۲ میلیون تومان است که البته این رقم به عنوان پیش پرداخت باید واریز شود و مابقی مبلغ هنگام تحویل یعنی خرداد و شهریور ۱۴۰۲ طبق قیمت روز کارخانه سایپا محاسبه می‌شود و سپس فراخوان واریز وجه دوباره صادر خواهد شد.

سایت ثبت نام شاهین بدون قرعه کشی

متقاضیان عادی برای ثبت نام بدون قرعه کشی شاهین 1402 می‌توانند به منظور واریز وجه از طریق سایت فروش فوق العاده سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

مهلت واریز وجه شاهین شهریور 1402

طبق اطلاعیه جدید پیش فروش سایپا، مهلت واریز وجه شاهین بدون قرعه کشی تا آخر امروز جمعه ۳ شهریور اعلام شده است.

شرط مهم ثبت نام شاهین ۱۴۰۲

متقاضیان عادی شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، برای خودروی شاهین که نوبت دریافت تابستان ۱۴۰۳ را دریافت کرده و روز دوشنبه (۳۰ مردادماه) پیامک واریز دریافت کرده‌اند، می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا برای تکمیل مراحل ثبت نام شاهین اقدام کنند.

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدسایپا
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید