علی صادقی از ایران رفت / این دختر باعث مهاجرت آقای بازیگر شد ! + عکس

علی صادقی
بدون دیدگاه
 

تصویری از علی صادقی منتشر شده که شایعه مهاجرتش را به وجود می آورد.

علی صادقی بازیگر ایرانی متولد سال 1359 است. این بازیگر را همه با کارهای طنز و کمدی اش می شناسند. علی صادقی مجرد و ازدواج نکرده است.تصویری از علی صادقی منتشر شده که شایعه مهاجرتش را به وجود می آورد.

علی صادقی

علی صادقی متولد 10 آذر سال 1359 در شهر تهران است و بازیگر طنز اهل ایران است. این بازیگر فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است و مدرک فوق دیپلم دارد.

علی صادقی در شهر تهران متولد شد و خانواده ای 5 نفره دارد. او فرزند دوم خانواده است. یک برادر بزرگتر و خواهری کوجکتر از خودش دارد. پدر او تراشکار است و مادرش هم خانه دار است.

او با بازی در فیلم بهترین تابستان من که نگاهی طنز به مقوله جنگ داشت (با دوبله افشین ذینوری) به شهرت رسید. بازی در سریال متهم گریخت، خانه به دوش و سریال بزنگاه در کنار رضا عطاران باعث شد که او به اوج شهرت برسد.

او در فیلم مورد علاقه اش جهرم دیار که مربوط به محل تولدش است و به کارگردانی ابوالفضل قائدی بود ایفای نقش کرد و جوایز زیادی را کسب کرد.

علی صادقی بازیگری را از سال 1370 و در سن 11 سالگی شروع کرد. او توسط امیر سماواتی برای بازی در سریال آفتاب عالم تاب انتخاب شد و خیلی اتفاقی وارد حرفه بازیگری شد.

بعد از آن با نقش آفرینی در سریال بهترین تابستان من به کارگردانی علی بهادر فعالیت حرفه ای را شروع کرد.

در سال 1380 در سریال دردسر والدین به کارگردانی مسعود نوابی تبدیل به چهره شناخته شده و دیده شد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید