راز جذب مردها | چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم

بدون دیدگاه
 

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم

آیا مرد مقابل، اخیراً از شما فاصله می گیرد؟

آیا احساس می کنید این شما هستید که همیشه دنبالش هستید؟

آیا ترس از دست دادنش دارید یا می ترسید

اگر می ترسید او را از دست بدهید کمی به خودتان فکر کنید، شاید طرحواره رهاشدگی داشته باشید ولی در این مقاله ما 10 راهکار قدرتمند نشان می دهیم که باعث می شود یک مرد نگران از دست دادن شما باشد.

چه مجرد باشید، چه متاهل این موارد می تواند برای شما کارآیی داشته باشد.

اگر احساس می کنید که مورد قدردانی قرار نگرفته اید و در این رابطه نادیده گرفته شده اید ، وقت آن است که دقیقاً بدانید چگونه او را مجبور کنید ارزش شما را ببیند ، از شما قدردانی کند وشما را در اولویت زندگی خود قرار دهد . وقتی شما به او بفهمانید که شما را از دست داده است ، برای پس گرفتن شما می جنگد.

جالب است که بدانید قرار نیست شما از او باج گیری عاطفی کنید. در واقع ، او خوشحال خواهد شد که این را آموخته اید و آن را در حالی که بهترین کار را برای رابطه انجام می دهید ، مشاهده خواهد کرد. وقتی شما این رفتار را به درستی انجام دهید او هم بیشتر به سمت شما می آید.

این راه های قدرتمند برای ایجاد ترس از دست دادن شماست ، بازی را تغییر می دهد. شاید برای بعضی از افراد این روش ها جواب ندهد ولی برای بسیاری از مردان نوعی ترس از دست دادن شما ایجاد می کند و در نتیجه تلاش می کند شما را داشته باشد.

چگونه مردان را دلتنگ کنیم

رفتن را بلد باشید

هر روزی که در یک رابطه هستید ، انتخاب می کنید که آنجا باشید یا خیر . همیشه باید به خاطر داشته باشید که می توانید در هر زمانی که ارزش هایتان زیر پا گذاشته شد، او را ترک کنید

به طور کلی ، اگر مردی بگوید نمی تواند متعهد شود (یا نمی خواهد رابطه داشته باشد) ، بعید است که تغییر کند ، به خصوص اگر با او کنار بیایید. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که زنان هنگام جستجوی عشق مرتکب می شوند

تله ای که بسیاری از زنان در آن گرفتار می شوند این است که یک مرد به وضوح نشان می دهد که به آنها متعهد نیست (در بسیاری از موارد حتی به صراحت می گوید که نمی خواهد رابطه داشته باشد) و آنها با آن همراه می شوند چرا او؟ او می گوید یا به وضوح نشان می دهد که نمی خواهد یک رابطه متعهدانه داشته باشد ولی زن تسلیم می شود. چه انگیزه ای برای تغییر او وجود دارد؟ او بدون نیاز به کسب آن به خواسته خود می رسد. او از دست دادن شما نمی ترسد و حضور شما را بدیهی فرض می کند.

اگر مردی بداند که واقعاً می تواند شما را از دست بدهد ، یا بازی خود را عوض می کند و به وضوح به شما متعهد می شود … یا شما را رها می کند.

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم

و اگر او شما را رها کرد ، این هم برای شما یک پیروزی است و وقت خود را صرف او نمی کنید.

مردان می توانند تفاوت بین زنی را که واقعاً مایل به رفتن است و زنی که نمی خواهد برود ، کاملا بفهمند. این همان “قدرت رفتن” است و ضروری است که آن را درک کنید. این واقعاً یک قدرت است اما باید بدانید که این فقط یک تهدید نیست. این تفکری است که شما با خود دارید وقتی می خواهید به چیزی که نمی خواهید نه بگویید ، این امکان را می دهید که در واقع به آنچه می خواهید برسید.

به او فضا بدهید

وقتی به مرد فضای زیادی می دهید ، باعث می شود او ترس از دست دادن شما را داشته باشد. فضا قلب یک رابطه خوب است و باعث می شود وقتی در این نزدیکی نیستید دلش برای شما تنگ شود.

مردان برای پردازش احساسات خود ، حل مشکلات و انجام کارها نیاز به فضا دارند. آنها در زندگی خود به این جنبه نیاز دارند تا در بهترین حالت خود قرار گیرند. اگر رابطه شما این روند را متوقف کند ، تأثیر موجی منفی را از طریق هر چیزی که با یکدیگر دارید ارسال می کند.

در بهترین حالت روحی ممکن باشید

روحیه خوب شما، حال و هوای شماست. وقتی در بهترین حالت ممکن باشید ، بهترین رابطه را خواهید داشت.

 

وقتی کارهایی را انجام می دهید که دوست دارید و از خود مراقبت می کنید ، این یک نقشه راه خودکار برای رسیدن به خوشبختی در درون است و شما را درخشان نشان می دهد. وقتی از درون واقعاً خوشحال هستید ، از بیرون می درخشید و عشق به شما جذب می شود. شما لحن احساسی را برای رابطه تعیین می کنید و او با روحیه خوب شما هماهنگ می شود.

به رابطه خود به عنوان تنها چیز برای خوشحالی نگاه نکنید. در عوض ، به آن به عنوان چیزی برای ایجاد شادی نگاه کنید و این باعث می شود شادی به شما باز گردد.

روحیه خوبی داشته باشید. این یک راه بسیار قدرتمند در مورد نحوه ایجاد نگرانی در مورد از دست دادن شما است.

 ارسال پیام کوتاه و پیام های اجتماعی را به حداقل برسانید

خانم ها در بسیاری از مواقع در کنار تلفن یا رسانه اجتماعی خود هستند و به سرعت پیام میفرستند یا دریافت می کنند. خیلی از مردان این گونه نیستند. خانم انتظار دارد که مرد هم تند و تند به او پیام دهد یا جواب او را بدهد.

کمی از گوشی فاصله بگیرید.

 نگویید احساس می کنید “قدرتان را نمی داند”

طبیعی است که وقتی ناراحت یا عصبانی هستید اعلام کنید که مورد قدردانی و بی توجهی قرار نمی گیرید. ممکن است ایده خوبی به نظر برسد اما فقط اوضاع را بدتر می کند.

در این صورت، شما به عنوان فردی که همیشه می نالد و شکایت می کند شناخته می شوید. بدیهی است که مردان از این متنفر هستند. این بلافاصله خلق و خوی رابطه را پایین می آورد و او ترجیح می دهد هزاران کیلومتر با شما فاصله بگیرد.

روی تناسب اندام خود کار کنید

وقتی بر بهبود ظاهر خود تمرکز می کنید ، مطمئناً متوجه می شود و می داند که شما برای همه جذاب تر هستید ، از جمله مردان دیگر!

نکته اصلی این است که اگر تلاش خود را افزایش دهید و ظاهر خود را به خوبی یا حتی بهتر از زمانی که برای اولین بار شروع به ملاقات کرده اید کنید ، ترس او از دست دادن شما به سرعت افزایش می یابد. هنگامی که متوجه توجه سایر مردان به شما می شود ، باعث می شود او فکر کند که شما را از دست داده است.

فقط یادتان باشد اگر او کار خود را به خوبی انجام می دهد نیاز نیست او را بترسانید.

بر ظاهر خود تمرکز کنید

این به نکته قبلی برمی گردد. مهم این است که هنوز در ابتدا و زمانی که شروع به ملاقات کرده اید ، چگونه باشید. شما می دانید وقتی تلاش می کنید که چگونه خوب لباس بپوشید ، موها و آرایش خود را انجام دهید و هر کار دیگری که برای بهتر نشان دادن خود انجام دهید.

وقتی همه این کارها را انجام دهید و مردان دیگر به شما توجه کنند ، او متوجه می شود. او شروع به تعجب می کند: “چرا او این کار را می کند؟ آیا او سعی می کند برای شخص دیگری خوب به نظر برسد؟ ” و به گونه ای رفتار کنید که احساس کند “من از دست دادن تو می ترسم”.

حالا ، اگر از قبل فردی هستید که همیشه ظاهر خود را زیبا نشان می دهد ، می توانید به عنوان مثال در آرایش مو یا آرایش خود یا به ویژه کمد لباس خود تغییر ایجاد کنید. او تعجب خواهد کرد که چرا این تغییر را ایجاد کردید. او نمی تواند از خود بپرسد آیا این به این دلیل است که شما می خواهید برای مردان دیگر جذاب باشید؟ آیا احساسات شما نسبت به او تغییر کرده است؟ آیا او شما را از دست می دهد؟

وقتی مردی از رفتن یک زن نترسد ، دیگر مجبور نیست برای تأمین عشق و توجه شما کار کند، او شما را دم دستی می داند. در به کار بردن این تکنیک مراقب باشید و مستقیما اعلام نکنید که او دارد شما را از دست می دهد، زیرا این امرتقلب محسوب می شود و به شدت عکس العمل خواهد داشت و رابطه شما را بدتر می کند.

با دوستان بیرون بروید

داشتن یک زندگی اختصاصی، به او بگویید که شما در موقعیت هایی هستید که می توانید با دوستانتان هم ملاقات کنید.

شما به سادگی به زندگی خود ادامه می دهید و اجتماعی هستید. به یک سرگرمی جدید بپردازید و کاری را انجام دهید که از آن لذت می برید. هر چه بیشتراز زندگی خود لذت ببرید ، او بیشتر دلتنگ شما خواهد شد.

خود را به او نچسبانید، بلکه به زندگی خودتان هم اهمیت دهید.

صمیمیت را با او بیشتر کنید

به زمانی فکر کنید که احساس می کردید بسیار نزدیک و متصل به شریک زندگی خود هستید. همه ما به این احساسات نیاز داریم که از نظر احساسی با دیگران ارتباط داشته باشیم. وقتی برای او منطقه ای امن ایجاد می کنید تا خودش را بیان کند ، وقتی احساس می کند از شما جدا شده است ، دلش برای شما تنگ می شود. اگر مردی بگوید از شما قدردانی می کند ، این نشانه واضحی است که او دوست دارد شما را در زندگی خود داشته باشد.

کاری کنید که بتواند با شما به راحتی مسائلش را بیان کند.

از او حمایت کنید

وقتی از او در زمینه خاصی حمایت می کنید ، احساس می کند به طرز عمیقی با شما ارتباط دارد. دریافت چنین حمایتی از یک زن چیزی است که اکثر مردان تشنه ی آن هستند و حتی تا زمانی که آن را نداشته باشند و احساس نکنند ممکن است آن را از دست بدهند ، متوجه آن نمی شوند.

در زمان هایی که به شما نیاز دارد کنارش باشید و به او حس حمایت دهید.

به همین دلیل است که داشتن یک زن بزرگ در زندگی مرد می تواند بسیار ارزشمند باشد (و وقتی این را درک کردید ، در زندگی او غیرقابل جایگزین می شوید).

مراقب چیزهایی باشید که او را هیجان زده می کند، یا باعث خشم او می شود. آیا وقتی در یک برنامه تناسب اندام خوب است انگیزه بیشتری پیدا می کند؟ آیا پس از اتمام کار ، همیشه روحیه خوبی دارد؟ آیا وقتی عادت دارد زود بیدار شود انگیزه بیشتری دارد؟ چه زمانی شادتر هست؟ چه چیزی او را ناراحت می کند؟

دانستن این موارد باعث می شود او را بیشتر بشناسید و بدانید که چگونه او را حمایت کنید.

وقتی می فهمید چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در او می شود (و چه چیزی باعث کاهش آن می شود) ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازخورد بدهید و مشاهدات خود را با او به اشتراک بگذارید. مردان دوست دارند مورد پذیرش و تایید زن قرار گیرند.

“متوجه می شوم وقتی زود از خواب بیدار می شوی، بهره وری بیشتری داری.”

“متوجه می شوم که وقتی رژیم خودت را رعایت می کنی ، به طور کلی روحیه بهتری داری.”

“متوجه می شوم وقتی با این شخص وقت می گذرانی ، معمولاً بعد از آن حال بدی داری.”

بیان این موارد برای او فوق العاده ارزشمند است و مستقیماً با قلب او صحبت می کنید. او احساس می کند که شما را به گونه ای دیده و درک کرده اید، به نحوی که هرگز با زن دیگری تجربه نکرده است.

وقتی یک مرد احساس می کند آنچه که به او امید یا ناامیدی می دهد، درک می کنید ، احساس می کند که شما او را حمایت می کنید.

در این مقاله، شما 10 کلید برای آنچه واقعاً به قلب او می رسد و باعث می شود او توسط شما دیده شود و مورد قدردانی قرار گیرد ، در اختیار دارید. شما یک پیوند منحصر به فرد و عمیقی با او ایجاد خواهید کرد. وقتی با این بخش صمیمی او ارتباط برقرار می کنید ، او شروع به صمیمی تر شدن می کند و به سمت شما می آید.

اخبارخانواده و بهداشتسبک زندگی
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید