رازداری عجیب گلزن استقلال/ نکونام در رختکن فهمید جریان از چه قرار است!

4 دیدگاه
 

جواد نکونام پس از پایان دیدار با استقلال خوزستان و در رختکن تیمش متوجه شد جریان از چه قرار است.

به گزارش خبرجو ۲۴ به نقل از  منیبان؛ مهرداد محمدی زمانی که دروازه استقلال خوزستان را باز کرد و گل ۳ امتیازی زد اصلا شادی نکرد! این رفتار بازیکن تازه وارد استقلال تعجب خیلی ها از جمله مربیان و نیمکت نشینان این تیم را به دنبال داشت.البته محمدی، منهای گلزنی عملکرد خوبی نداشت و به نظر هم می رسید با مشکلی مواجه شده است. بنابراین چند دقیقه پس از گلزنی، جواد نکونام شماره ۷ تیمش را از زمین بیرون کشید و… تازه در رختکن پس از پایان بازی بود که مهرداد محمدی راز بزرگ خود مبنی بر فوت دایی اش را به اطلاع جواد نکونام رساند. محمدی که می دانست در ترکیب اصلی قرار دارد، پیش از شروع مسابقه خبر درگذشت دایی خودش را شنید اما برای اینکه بتواند به استقلال کمک کند لام تا کام حرف نزد.یکی از دوستان نزدیک مهرداد محمدی در تیم استقلال ماجرا را با جواد نکونام درمیان گذاشت تا سرمربی آبی ها ضمن تسلیت گفتن به شاگردش، از او بابت گل سه امتیازی و رفتار حرفه ای اش تشکر کند.

 

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

4 دیدگاه. Leave new

  • مجیداستقلالی
    01/09/2023 15:30

    درودبه شرفت مهردادعزیزباورکن الان درحالی که گریه میکنم اینومینویسم آفرین

    پاسخ
  • ناصر ط.رضایی
    01/09/2023 22:40

    این کنش یه بچه پایین شهریه والبته رفتار حرفه ایه بازیکنی که وقتی توی یه تیم بازی میکنه تمام قد در احتیار منافع تیمش قرار میگیره.این رفتار نه تنها بزرگی محمدیرو نشون میده بلکه در حفظ روحیه همتیمیهاش هم کوشش کرده.محمدی عزیز تمان قد درمقابلت میایستیم وکلاه از سربرمیداریم بلحترام رفتار بزرگمنشانت.رحمت به روح دایی محترمت.

    پاسخ
  • استقلال سرور پیروزیه
    02/09/2023 09:52

    حرفه ای گری و احترام به هوادار کار هر کسی نیست ازت ممنونیم بازیکن بزرگ اینه مکتب حجازی و استقلال تسلیت عرض میکنیم بزرگ مرد استقلال

    پاسخ
  • Nightblood
    02/09/2023 10:16

    درود به غیرتت مرد بزرگ آبی دل خدا رحمت کنه دایی عزیزت را

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید