برای ارسال پیامک انبوه از چه طریق پنل اس ام اس تهیه کنیم؟

بدون دیدگاه
 

استفاده از سرویس ارسال پیامک اگر به گونه‌ای باشد که گیرندگان را مجذوب خود کند، می‌تواند برای کسب و کار، بسیار سودمند باشد.

با تهیه پنل پیامک، شما به عنوان یک برند یا شرکتی که محصولات و خدمات ارائه می‌دهید، می‌توانید با هزینه کم و به سرعت، پیام‌های خود را به مخاطبان یا مشتریان منتقل کنید. شاید این سوال که برای ارسال پیامک انبوه از کجا پنل اس ام اس تهیه کنیم ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد. در این مطلب درباره خرید پنل پیامک خواهیم گفت و به شما کمک می‌کنیم تا ویژگی‌های پنل پیامکی خوب را بشناسید.

یک پنل اس ام اس خوب چه قابلیت‌هایی دارد؟

هنگامی که یک برند یا یک سازمان می‌خواهد پیام‌هایی را به صورت انبوه برای مخاطبان بیشماری ارسال کند، از یک پنل پیامکی استفاده می‌کند. برای تبلیغ یک محصول، اطلاع رسانی به مشتریان در مورد فروش یا معامله و ارسال پیام‌های مهم، هیچ سرویسی بهتر از پیامک وجود ندارد. برای خرید یک پنل پیامکی خوب باید ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را بهتر بشناسید و بعد از مقایسه بهترین را انتخاب کنید.

تنوع در تعداد پنل‌ پیامک

همه مشاغل به استفاده از پنل پیامکی روی می‌آورند، اما هر کسب و کار، با توجه به مشتریان و نوع کسب و کار خود، توقعات و بودجه متفاوتی داشته و نسبت به خدمات و فعالیت‌های خود امکاناتی را نیاز دارد. سامانه پیامکی فراپیامک با توجه به نیاز کاربران پنل پیامک خود را در چهار نوع با امکانات متفاوت ارائه می‌دهد. هر کدام از این پنل‌ها، قابلیت‌ها و قیمت‌های متفاوتی دارند که شما با توجه به نیاز کسب و کار خود آن را تهیه می‌کنید. قبل از خرید می‌توانید از مشاورین فراپیامک نیز کمک بگیرید تا بهترین پنل را به شما معرفی کنند.

طراحی ساده و کاربری آسان

خریداران پنل پیامکی از اقشار مختلف جامعه هستند. بنابراین بهتر است که طراحی و کاربری پنل اس ام اس ساده و آسان باشد تا کاربر با چند کلیلک ساده بتواند به هدف خود برسد. در حقیقت، شما بعد از خرید پنل پیامک، نام کاربری و رمز عبور برای استفاده دریافت خواهید کرد. نیاز به تسلط بر زبان انگلیسی و برنامه نویسی می‌تواند مشتریان را محدود کند؛ بنابراین، آن‌ها باید بتوانند به محض ورود به پنل از خدمات و امکانات آن استفاده کنند.

قابلیت‌ها و امکانات کاربردی

همانطور که در ابتدای بحث در مورد تنوع پنل پیامک اشاره کردیم، باید بدانید چه توقعاتی از پنل پیامکی دارید و کسب و کار شما نیاز به چه امکاناتی در پنل پیامکی دارد. داده‌های خود را در مورد هر پنل پیامکی ارائه شده جمع آوری کنید و بعد از مقایسه مناسب‌ترین پنل پیامکی را انتخاب کنید.

پشتیبانی 24 ساعته

در برخی موارد ممکن است پیام شما در حالت عدم ارسال قرار بگیرد یا با خطا مواجه شوید و یا ممکن است در قسمتی از پنل، سوالاتی برای شما ایجاد شود و نیاز به کمک و پشتیبانی فوری داشته باشید؛ شما ممکن است هر زمان از شبانه‌روز بخواهید پیامکی را برای ارسال تنظیم کنید، بهتر است ارائه‌دهنده پنل پیامکی را انتخاب کنید که پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته را داشته باشد.

فراپیامک خود را ملزم به حمایت و پشتیبانی از کلیه مشتریان، کاربران و نمایندگان خود می‌داند. پشتیبانی در تمامی ایام سال یکسره از طریق تلفن و پشتیبانی آنلاین (تیکت) می‌باشد. گروه پشتیبانی، پاسخگوی مشکلات و سؤالات کاربران و نمایندگان هستند.

 امکان تفکیک ارسال پیامک مناسبتی، یادآوری و…

امکان تفکیک ارسال پیامک مناسبتی، یادآوری و هر پیام با اهداف مختلف از ویژگی‌های مهم پنل پیامکی خوب است. با این ویژگی می‌توانید برای مشتریان خود در روز تولدشان پیامک ارسال کنید یا می‌توانید به صورت گروهی برای مخاطبان خود کد تخفیف بفرستید. این ویژگی با گزینه “ارسال با زمانبندی” در پنل پیامکی فراپیامک در دسترس خواهد بود و با توجه به لیست مخاطبان خود می‌توانید آن‌ها را بر اساس جنسیت، منطقه و… دسته بندی کرده و به صورت هدف‌مند برای آن‌ها پیامک ارسال کنید.

بررسی سوابق کاری و مشتریان سامانه های پیامکی

هر شرکت ارائه دهنده پنل پیامکی در صفحه خود قسمتی با عنوان “درباره ما” دارد که در آن صفحه درباره سوابق کاری و مشتریان به‌نام خود توضیح داده است؛ شما می‌توانید با دیدن این صفحه، معتبر بودن آن ارائه‎دهنده را تشخیص دهید یا آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

 تعرفه مناسب ارسال پیامک

تعرفه‌های پیامک توسط اپراتورهای پیامکی تعیین می‌شوند و یکی از مهمترین فاکتورهای تصمیم‌گیری هستند. با توجه به بودجه خود، پنل مناسب را انتخاب کنید که امکانات مورد نظرتان را نیز داشته باشد.

فراپیامک؛ ارائه دهنده انواع پنل های اس ام اس

 

فراپیامک با استفاده از جدیدترین متدهای فنی برنامه‌نویسی، پنل قدرتمند تحت وب را با امکانات متفاوت و مختلف طراحی، تولید و پیاده‌سازی نموده است. چهار نوع پنل اس ام اسی را با طراحی آسان و کاربردی در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ سامانه ارسال و دریافت فراپیامک به مدد پروتکل‌های اختصاصی و کدنویسی حرفه‌ای با تکیه‌بر سازوکار و نیروی متخصص بومی، شاخص عملکرد قابل قبولی را به خود اختصاص داده است و توانسته در این مسیر، سهم بازار چشمگیری را بدست آورد.

 نتیجه‌گیری

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با ویژگی‌های پنل پیامکی خوب آشنا کنیم تا بتوانید سامانه پیامکی مناسب با کسب و کار خود را به درستی انتخاب کنید. حال، وقت آن رسیده است تا با مراجعه به سایت فراپیامک به آدرس https://farapayamak.ir/ پنل‌های پیامکی را مقایسه کنید یا با پشتیبان‌های ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

انتهای رپورتاژ آگهی/

فناوریکسب و کار
رپورتاژ
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید