چند ایده ریلز تبلیغاتی برای کسب و کار شما

بدون دیدگاه
 

امروزه با به وجود آمدن آنلاین شاپ‌های متنوع در اینستاگرام، عملاً با فعالیت عادی و بسیار ساده نمی‌توانید انتظار فروش خوبی در اینستاگرام داشته باشید. به دلیل این که روزانه تعداد رقبا در حال بیشتر شدن است، شما باید برای جذب مخاطبان بیشتر به سمت کسب و کار خود و همچنین برای دستیابی به سهم بیشتر از بازار فروش محصولات، باید خلاقیت بیشتری به خرج دهید. همچنین به جای گشت و گذارهای بیهوده در اینستاگرام و‌ یا پرداخت هزینه‌های بسیار سنگین و بیهوده برای تبلیغات، می‌توانید به راحتی با ساختن ریلز تبلیغاتی برای کسب و کارتان، فروشتان را چندین برابر کنید. حال که با اهمیت ساخت ریلز تبلیغاتی در اینستاگرام آشنا شدید در ادامه می‌خواهیم به بررسی بهترین ایده‌ها برای ساخت آن بپردازیم.

ریلز چیست؟

ریلزها ویدئوهای کوتاهی هستند که با استفاده از این قابلیت سرگرم کننده می‌توانید تبلیغات انجام دهید، کسب و کارتان را به بقیه معرفی کنید و علاوه بر این، جذب فالوور داشته باشید. ریلز یک قابلیت مخصوص در اینستاگرام است که حداکثر تا ۹۰ ثانیه می‌توانید با آن محتوا منتشر کنید.

 

چرا باید ریلز بسازیم؟

ریلزها می‌توانند یک ابزار قوی و رایگان برای تبلیغات کسب و کار شما در اینستاگرام باشند. علاوه بر این، ریلزها یک آهنربای بسیار قوی برای جذب مخاطبان هستند و به شدت سرگرم کننده هستند. ریلزها قابلیت بسیار زیادی مانند ریمیکس کردن، اضافه کردن آهنگ و متن … دارند که دست شما را برای ساخت ویدئوهای خارق العاده و گیرا باز می‌گذارد. اگر ریلز هوشمندانه و خلاقانه ساخته و منتشر شود هم در افزایش فالوور و هم در فروش بیشتر بسیار موثر خواهد بود.

 

بهترین ایده‌های ریلز تبلیغاتی

همانطور که گفتیم ساخت یک پست ساده و صرفا قرار دادن عکس و توضیحات محصول دیگر جذابیتی ندارد. برای این که بیشتر دیده شوید، نیاز است تا ایده‌های جدید را امتحان کنید. بهترین ایده های ریلز محصول را در ادامه معرفی می‌کنیم.

ریلز مرتبط با نحوه کارکرد محصولات

شاید برخی از افراد نحوه کارکرد و کاربرد صحیح محصولات شما را نمی‌دانند. پس بهتر است از ایده ریلز محصولات استفاده کنید. یک ویدئوی کوتاه همراه با توضیحات مفید ضبط کنید و مراحل استفاده و یا کارکردی که محصولتان دارد را به مخاطبان معرفی کنید. معمولاً ایده ریلز‌ محصول یک تبلیغ بسیار خوب و پر بازده است.

ترفندهای مربوط به کسب و کار

نشان دادن ترفندهای حوزه کاریتان برای مخاطبان بسیار جذاب و سودمند است. این نوع از ریلزهای اینستاگرامی به شکل غیرمستقیم برای شما تبلیغات انجام می‌دهند. مخاطبان اصولاً این نوع از‌ محتواها را سیو و شیر می‌کنند و همین موضوع باعث افزایش بازدید پیج شما و در نهایت رشد و فروش بهتر محصولاتتان می‌شود.

موشن گرافیک

می‌توانید به طراحی موشن گرافیک برای کسب و کار خود بپردازید و آن را به عنوان ریلز منتشر کنید. موشن‌ باید بسیار گیرا و جذاب باشد تا بتواند نظر مخاطبان را به خود جذب کند. موشن گرافی می‌تواند شامل اطلاعاتی درباره محصولاتی که می‌فروشید به همراه توضیحات ضروری در رابطه با محصول باشد.

به نمایش گذاشتن کیفیت محصول

به نمایش گذاشتن محصولاتتان در ریلز اینستاگرامی، می‌تواند بازدید بسیار زیادی به سمت صفحه اینستاگرام شما جذب کند. این ایده باعث می‌شود تا مخاطبان وقت بسیار بیشتری را برای دیدن محتوای شما بگذارند و در انتها با دیدن کیفیت مناسب محصولات برای خرید تصمیم گیری کنند.

نمایش نتیجه استفاده از محصولات

ایده ریلز به نمایش گذاشتن نتیجه استفاده از محصولات توسط مشتریان دیگر، یک ایده عالی برای تبلیغات در اینستاگرام است. با اجرا کردن این ایده، شما به راحتی توجه و اعتماد خریداران را جلب می‌کنید. مخاطب با دیدن نتیجه نهایی استفاده از محصول احساس نیاز شدید در خود می‌بیند و بدون شک سعی می‌کند حتما محصول را تهیه کند و نتیجه استفاده از آن را در زندگی خود ببیند. همچنین نتیجه نهایی استفاده از‌ محصول به مخاطب این اطمینان را می‌دهد که محصول شما ارزش بالایی دارد و قطعا ارزش خرید دارد.

قبل و بعد استفاده از‌ محصول

یکی از روش‌هایی که می‌توانید فروش بسیار خوبی داشته باشید و بازدید بسیار زیادی داشته باشید، کمک گرفتن از ترفند قبل و بعد استفاده از محصول است. نشان دادن قبل و بعد استفاده از محصول باعث ایجاد احساس امنیت در مخاطب و آشنایی بهتر با محصول شما و رفع نیازهای او می‌شود.

استفاده از ترندها

از ترندهای روز استفاده کنید. ترندها برای یک بازه کوتاه زمانی بین مردم محبوب می‌شوند و به همان سرعت هم فراموش می‌شوند. ترندها می‌توانند یک آهنگ، یک سبک خاص از ضبط ویدئو و یا غیره باشند. شما می‌توانید با استفاده از این ترندها در مدت زمان کوتاهی فالوورهای بسیار زیادی جذب کنید.

راه‌های دیده شدن ریلز

با وجود منتشر شدن روزانه میلیون‌ها ریلز و محتوا باید برای دیده شدن ریلز‌ محصول خود چه کنیم؟ آیا دیده شدن ریلز ترفند خاصی دارد؟ در پاسخ باید گفت؛ بله نکاتی هستند که می‌توانند در بهتر دیده شدن ریلز شما موثر باشند برای مثال:

  • از هشتگ‌ها استفاده کنید.
  • از موسیقی ترند استفاده کنید.
  • زیرنویس داشته باشید.
  • با کیفیت بالا محتوای خود را ضبط کنید.
  • تعامل با همکاران
  • کپشن نویسی مناسب
  • از فالوورها بخواهید تا از پست شما حمایت کنند.

چگونه ریلز بسازیم؟

برای ساخت ریلز ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. در پایین صفحه با یک منوی افقی رو به رو می‌شوید. در قسمت وسط این منو یک آیکون بعلاوه وجود دارد. بر روی این آیکون کلیک کنید. سپس گالری برایتان باز می‌شود. اگر محتوایی از قبل به صورت آماده دارید، روی گزینه  reel پایین صفحه کلیک کنید و از گالری محتوای خود را انتخاب کنید. در بخش بعدی ادیت‌های لازم را انجام دهید و بعد از نوشتن کپشن، محتوا را منتشر کنید.

اگر محتوای شما آماده نیست و می‌خواهید از طریق اپلیکیشن اینستاگرام ویدئو ضبط کنید، به بخش استوری اینستاگرامتان بروید، از بخش پایین صفحه گزینه  reel را انتخاب کنید و سپس ویدئوی خود را ضبط کنید. در مرحله بعد می‌توانید محتوای خود را ویرایش کنید و استیکر، متن، افکت، صدا و ‌‌… اضافه کنید. بخش ریل اینستاگرام یک جعبه ابزار ادیت کامل است.

 

سخن نهایی

به وجود امدن قابلیت ساخت ریلز در اینستاگرام باعث رشد بسیار عالی برای بعضی از کسب و کارها شده است و به همین ترتیب ریلزها توانستند به عنوان یک سرگرمی روزمره برای همه تبدیل شوند. توصیه می‌کنیم برای افزایش فروشتان در اینستاگرام به هیچ عنوان از این قابلیت غافل نشوید. دقت کنید برای وایرال شدن ریلزتان در اینستاگرام، باید تمام اصول را به خوبی رعایت کنید و محتواهای متفاوت و با کیفیتی منتشر کنید.

 

فناوری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید