ببینید این دختر صورت هیولایی بعد جراحی چه شکلی شد/ عکس

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ ببینید این دختر صورت هیولایی بعد جراحی چه شکلی شد/ عکس

دختری که روی صورت خود یک زائده بسیار بزرگ داشت به دختر هیولایی معروف شده بود که مورد عمل جراحی قرار گرفت. وقتی نوزاد کیپرس متولد شد و گریه نکرد معلوم بود اتفاقی عجیب افتاده است. وقتی مادر صورت فرزندش را دید شوکه شد.

ببینید این دختر صورت هیولایی بعد جراحی چه شکلی شد/ عکس

دختری که روی صورت خود یک زائده بسیار بزرگ داشت به دختر هیولایی معروف شده بود که مورد عمل جراحی قرار گرفت. وقتی نوزاد کیپرس متولد شد و گریه نکرد معلوم بود اتفاقی عجیب افتاده است. وقتی مادر صورت فرزندش را دید شوکه شد.

21517523-parsnaz-ir

به همین دلیل به انجمن‌های اجتماعی مراجعه کردند تا کمکی دریافت کنند. کودک بینوا نمی‌توانست در پارک بازی کند چون مورد تمسخر دیگر کودکان قرار می‌گرفت و در اکثر مواقع در خانه بود. غده به حدی بزرگ شده بود که چشم چپ کودک را هم درگیر کرده بود و او نزدیک به نابینا شدن بود.

بعد از جمع‌آوری ۶ هزار یورو کمک خیرین اولین عمل جراحی روی این کودک انجام شد و بعد از جمع شدن ۸ هزار یوروی دیگر عمل دوم در استرالیا انجام شد. غده‌ای ۲۰۰ گرمی از صورت کودک درآورده و به کمک بخشی از استخوان لگن صورت او بازسازی شد.این عمل ۴ ساعت طول کشید. حالا به کمک خیرین و حس انسان‌دوستی این کودک می‌تواند مانند هر کودک دیگری زندگی را آن طور که هست ببیند.

اخبارجامعه
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید