اقدام عجیب وزیر علیه پرسپولیس و استقلال

دربی استقلال و پرسپولیس
بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24، اقدام عجیب وزیر علیه پرسپولیس و استقلال
مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال هنوز حل نشده و به نظر نمی رسد در این رابطه اتفاق تازه ای رخ داده باشد.
چند سالی می‌شود که به همت مسئولان عزیز مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال حل نشده و انگار دوستان اصرار دارند که این دو تیم پرطرفدار همچنان دولتی و زیر نظر وزارت ورزش بمانند.

قبل از کیومرث هاشمی، وزرایی چون سلطانی‌فر و سجادی به اندازه کافی بابت این مسئله دردسر کشیدند به طوری که سجادی حتی جرأت نمی‌کرد برای اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس و استقلال راهی ورزشگاه شود! آنهایی که با دغدغه‌های یک وزیر در وزارت ورزش و جوانان آشنا هستند خوب می‌دانند که کیومرث هاشمی هم هیچ تمایلی ندارد پرسپولیس و استقلال زیر نظر وزارت ورزش باشند اما انگار چاره‌ای ندارد و البته زورش هم نمی‌رسد که آنها را به یک نهاد دولتی دیگر پاس بدهد! در واقع برای واگذاری آبی و قرمز به هر بخش دیگری نیاز به دستوری بالاتر است تا وزیر ورزش هم نفس راحتی بکشد.

در تمام دنیا اگر دو تیم مثل پرسپولیس و استقلال با این همه هوادار داشتند آنها را روی سرشان می‌گذاشتند اما خب در ایران این دو تیم مثل «بنز» و «بی‌ام‌و»هایی هستند که راننده ندارند و البته جاده‌های خوبی هم نداریم که در آنها با این بنز و بی‌ام‌و رانندگی کنیم! در نتیجه اگر امروز به وزیر ورزش بگویید شما دیگر کاری به کار پرسپولیس و استقلال نداشته باش، او آنقدر خوشحال می‌شود که به تمام اهالی ورزش شیرینی می‌دهد؛ می‌گویید نه؟ از خودش بپرسید.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید