خبر مهم درباره اعمال 90 درصدی همسان سازی حقوق بازنشستگان

همسان سازی حقوق بازنشستگان
2 دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ خبر مهم درباره اعمال 90 درصدی همسان سازی حقوق بازنشستگان

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس زمان قطعی برای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی را اعلام کرد.

جبار کوچکی نژاد از تلاش نماینده‌ها برای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی در برنامه هفتم توسعه خبر داد.
جبار کوچکی نژاد در مورد نتیجه همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس و دولت گفت:بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان یک مطالبه عمومی است و مجلس هم برای بازنشستگان لشکری و کشوری و هم بازنشستگان تامین اجتماعی از دولت مطالبه گری می کند، اما این موضوع با تاخیر در دولت مواجه شده است علت تاخیر هم تامین منابع مالی آن است و باید دولت به یک شکلی منابعش را تامین کند.

وی با بیان اینکه دولت فعلا نتوانسته پاسخ مثبتی در مورد تامین منابع مالی به مجلس بدهد، افزود: ما نماینده ها معتقدیم دولت منابع مالی دارد در بخش تهاتر ارزی، اموال آزاده شده در خارج کشوراست. البته دولت نیازها و چارچوب های دیگری در اجرا دارد و ولی باید به یک شکلی همسان سازی حقوق بازنشستگان را حل کند.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: مجلس یازدهم قطعا به بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان ورود می کند و حتما همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه آورده خواهد شد و مجلس در حال اقدام است تا بر همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان اجماع کند و در این خصوص هر روز مجلس با دولت در حال مذاکره است. نمایندگان پیشنهادهای زیادی در بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح کردند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه یکشنبه هفته آینده در صحن مجلس مطرح خواهد شد افزود: نماینده ها پیشنهاد دادند در طول ۵ سال حقوق بازنشستگان به همسان سازی ۹۰ درصد برسد و تلاش نماینده ها این است این موضوع در برنامه هفتم توسعه مصوب شود.

منبع:نبض بازار

اخباراقتصاد
بازنشستگان
 

2 دیدگاه. Leave new

  • علی تقی زاده
    11/11/2023 22:44

    چرا در مدت پنج سال چرا ۳۰درصد آن در همین سال ۴۰۲ دولت اجرا نکند این هم دروغ جدید دولت و مجلس است مگر نه اینکه لایحه همسان سازی در دست دولت نیست که حال بخواهند قانون جدید تصویب کنند آیا مجلس ودولت فکر می کنند بازنشستگان وضعیت مالی مطلوبی دارند که می گویند طی پنج سال آینده همسان سازی اجرا شود

    پاسخ
  • یوسف صادقی کرمانشاه
    12/11/2023 00:19

    سلام با۳۸سال خدمت که ۸۵ ماه آن درجبهه وباتقدیم تنها برادرشهیدم که خودم بزرگش کردم تحت تکفل بنیادشهیدم کرمانشاه اماحقوق نمیگیرم جانبازهستم هیچ درسال ۹۹بازنشسته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شدم آنهم با مدارک بیسوادی در صورتیکه دیپلم دارم امسال شده ۸میلون حقوق که باکثری وام ازدواج یک دخترم زیرشش میلیون تومان حقوق میگیرم پس مرک بهترازفقراست بخداسوگندبراثرمواردشیمیای وانفجارمنطقه وشهادت عزیزم درسال ۶۷تحت نظر چندین پزشک متخصص اعصاب و روان بودم که براثرمشکلات مالی همان داروهاتاکنون ادامه دادم حال فراموشی شدید گرفتم چنانچه یک نکته خلاف واقعیت بوداعدام برایم درنظرگرفته عزیزان باان امکانات بسیار ناچیزیک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادن ودروقت حمله یاپاتک دشمن براثرنبودامکانات زخمی ها یاخوراک وحشیان کوهی شدن یابدست دشمن بصورت فجیهی جان دادن مثل برادرم بدست دمکرات رژیم متجاوز گرعراق بعدازصلح کسانیکه در آن جنگ شرکت داشتند کلیدخودرووخانه و حقوق بازنشستگی برای آنان درنظرگرفته شداما ماچه چندین بار دست بخودکشی زدم اما؟؟؟۳۳۴۰۹۸۸۲۵۰توی سیستم برویدوخدمت نگاه کنید سختی بعدازجنگ کشیدم بیشتر از جنگ نباشد کمتر از زمان جنگ نیست نه پاداش الخصوص طلبم وحق سنوات و همسان سازی و حق مناطق جنگی ولی افتخار کردم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید