خرید یوسی پابجی موبایل با آیدی + واریز در 3 دقیقه

1 دیدگاه
 

بازی پابجی موبایل، در همین مدت کوتاه از فعالیت خود توانسته میلیون‏ها نفر از گیمرهای جهان را به سوی خود جلب کند و به یک غول قدرتمند در صنعت بازی‌های ویدئویی تبدیل شود. مهمترین و اصلی‏ترین پرداخت درون برنامه پابجی موبایل خرید PUBGMOBILE UC است. با داشتن این آیتم فوق‏العاده امکان ارتقاء سطح بازی، شخصی‏سازی کاراکتر، ارتقاء تجهیزات نظامی و همچنین امکان فعال‏سازی یکسری ایونت‏ها و چلنج‏ها در بازی برای شما ممکن می‏شود. اگر به دنبال محصولات اورجینال و قانونی گیمینگ مثل خرید یوسی پابجی موبایل هستید ما به شما فروشگاه ORIXGAME را پیشنهاد می‏کنیم. قیمت ارزان محصولات پابجی و تحویل آنی (کمتر از 3 دقیقه) را فقط در این فروشگاه تجربه می‏کنید. در ادامه با ما همراه باشید:

  • خرید یوسی با آیدی از فروشگاه اوریکس‏گیم
  • انجام الایت و الایت پلاس با خرید یوسی در فروشگاه اوریکس‏گیم
  • فروشگاه معتبر برای خرید یوسی پابجی موبایل

خرید یوسی با آیدی از فروشگاه اوریکس‏گیم

با خرید UC PUBG MOBILE می‏توانید اکثر امکانات و امتیازات درون بازی را فعال کرده و در واقع تمامی محدودیت ها را از بین ببرید. در فروشگاه اوریکس‏گیم خرید یوسی پابجی موبایل به دو روش صورت می‏گیرد.

در روش اول خرید یوسی با ورود به اکانت می‏باشد که واریز یوسی زمان بیشتری را می‏طلبد. اما خرید یوسی با آیدی تنها از طریق وارد کردن ایدی عددی و نام بازی در کادر مربوطه صورت می‏گیرد که یک روش امن و سریع است و واریز یوسی تنها در کمتر از 3 دقیقه به اکانت شما صورت می‏گیرد. علاوه بر یوسی، فروشگاه اوریکس‏گیم ارائه دهنده بسته‏های متنوع جم موبایل لجند می‏باشد. همچنین با مراجعه به صفحه اصلی پابجی نیواستیت می‏توانید نسبت به خرید انسی پابجی نیواستیت اقدام کنید. از طرفی به صفحه شبکه‏های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و … استفاده کنید. تعداد و زمان این کدها محدود است، پس سعی کنید جزو اولین نفرات استفاده کننده باشید.

A stack of gold tags

Description automatically generated

انجام الایت و الایت پلاس با خرید یوسی در فروشگاه اوریکس‏گیم

الایت و الایت پلاس، شامل رقابت‏ها و ماموریت‏هایی است که بازیکنان در یک دوره دو ماهه (8 هفته) که هر هفته 13 ماموریت جدید را شامل می‏شود، پشت سر می‏گذرانند. شما بایستی در طول این دو ماه لول آرپی خود را به 100 برسانید. برای فعالسازی الایت و الایت پلاس نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل دارید که می‏توانید با مراجعه به فروشگاه اوریکس‏گیم از بسته‏های متنوع و اقتصادی موجود در این فروشگاه استفاده کنید.

فروشگاه معتبر برای خرید یوسی پابجی موبایل

فروشگاه اوریکس‏گیم که در زمینه خدمات گیمینگ فعالیت می‏کند همواره در تلاش است تا با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه ‌کند. دلایل زیادی اصالت و قانونی بودن ما را تایید می‏کند. داشتن نماد اعتماد (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی، مهمترین منابع ما برای خرید تمامی محصولات گیمینگ اورجینال می‏باشد. همچنین واریز سریع، قیمت پایین و پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته جزو افتخارات ماست که می‏توانید با مراجعه به سایت و خواندن نظرات کاربران به صحت گفته‏های ما پی ببرید.

فناوری
پربازدید
 

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید