تمکن مالی اسپانیا؛ آسان ترین روش برای اخذ اقامت اروپا

تمکن مالی اسپانیا
بدون دیدگاه
 

تمکن مالی اسپانیا از روش‌های آسانی است که به شما فرصت دریافت اقامت اروپا را می‌دهد. این روش برای افرادی مناسب است که بدون حضور در کشوری غیر از اسپانیا، بتوانند درآمد مشخصی از آنجا داشته باشند.

امروز مهاجرت به اروپا و اقامت در این کشورها با وجود قوانینی مانند تمکن مالی کار خیلی سختی نیست. تنها باید به دولت اسپانیا ثابت کنید که علاوه‌بر داشتن سرمایه‌ای مشخص درآمد ماهیانه شما نیز به حدی می‌رسد که بدون نیاز به کار کردن در این کشور توانایی مدیریت مخارج را دارید.

اگر اطلاعات شما در رابطه با شرایط دریافت ویزا از طریق تمکن مالی کافی نیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی جدیدترین قوانین و شرایط ارائه‌شده توسط دولت اسپانیا بپردازیم.

منظور از تمکن مالی اسپانیا چیست؟

اسپانیا نیز مانند سایر کشورها روش‌های مختلفی برای ارائه اقامت به افراد دارد که یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها تمکن مالی است. در این روش فرد تنها به‌دلیل سرمایه‌ای که دارد، بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در این کشور می‌تواند اقامت آن را دریافت کند.

برای بهره‌مندی از ویزای تمکن مالی اسپانیا باید بتوانید سرمایه‌داری خود را به دولت این کشور اثبات کنید. همچنین باید گفت با اخذ این نوع اقامت شما اجازه فعالیت و کار در اسپانیا را نخواهید داشت پس لازم است منبع درآمد ثابتی از کشور خود داشته باشید.

این ویزا را می‌توان برای افراد خانواده نیز دریافت کرد و این قابلیت به محبوبیت آن افزده است. البته برای این منظور باید مدارکی مبنی بر درآمد ثابت و تمکن مالی اعضای خانواده شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز ارائه شود.

این روش برای ایرانی‌ها به یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به اسپانیا تبدیل شده و ازاین‌رو شرکت ویزاپلاس همواره در تلاش است تا بهترین شرایط را برای افراد فراهم کند. اگر از تمکن مالی برخوردار هستید و شغل شما به‌گونه‌ای است که حتی با عدم حضور شما باز هم امکان مدیریت و کسب ‌درآمد ثابت از آن وجود دارد می‌توانید به دریافت این اقامت امیدوار باشید.

بررسی شرایط اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا

با توجه به اینکه به‌دست آوردن اقامت اسپانیا از این روش دردسر کم‌تری دارد بهتر است با قوانین و شرایط آن به‌طور کامل آشنا شوید. قطعا با کسب این اطلاعات و بررسی شرایط فعلی خود، تصمیم‌گیری درخصوص ارسال تقاضا برای دریافت اقامت اسپانیا آسان‌تر خواهد شد. هرچند کسب مشاوره از کارشناسان ویزاپلاس پیش از هر اقدامی لازم است اما در ادامه به بررسی کلی شرایط لازم می‌پردازیم.

اثبات تمکن مالی مهم‌ترین شرطی بوده که دولت اسپانیا برای متقاضیان اقامت در این کشور در نظر گرفته است. این قوانین معمولا تغییر می‌کنند و ازاین‌رو نمی‌توان مبلغ خاصی برای آن‌ها در نظر گرفت. بلکه در زمان ارسال تقاضای خود باید اطلاعات لازم را از طریق شرکت مهاجرتی به‌دست بیاورید.

همچنین باید گفت هرچه سرمایه‌ای که به‌عنوان تمکن مالی اعلام می‌کنید بیشتر باشد در واقع شانس خود را برای دریافت ویزای تمکن مالی اسپانیا افزایش داده‌اید. شرط دیگری که وجود دارد اثبات درآمد ثابت ماهیانه است.

لازم است بدانید مبلغی که به‌عنوان درآمد ثابت و تمکن مالی اعلام می‌کنید به‌ازای هر شخص از اعضای خانواده افزایش پیدا خواهد کرد. بیمه درمانی و عدم سوءپیشینه از دیگر شرایط اخذ این ویزا به‌حساب می‌آیند.

تمکن مالی

شرایط دولت اسپانیا برای ارائه ویزای تمکن مالی اسپانیا

دولت اسپانیا برای جذب سرمایه‌گذارانی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند اقدام به ارائه این نوع ویزا کرده اما باید بدانید که در ابتدا تنها یک‌سال اقامت اسپانیا به شما تعلق می‌گیرد تا دولت با بررسی شرایط وضعیت، بتواند راحت‌تر برای تمدید آن تصمیم بگیرد.

یکی از مهم‌ترین شرط‌ها برای تمدید این اقامت حضور حداقل 6 ماهه افرادی است که ویزای تمکن مالی را دریافت کرده‌اند. البته در این مدت‌زمان افراد نمی‌توانند کار فعالی داشته باشند و تنها مجاز به سرمایه‌گذاری هستند.

اگر تمام شرایط توسط مهاجر رعایت شد اقامت به مدت 2 سال تمدید می‌شود. در این بازه زمانی نیز متقاضی باید از هر 12 ماه، 6 ماه را در کشور اسپانیا زندگی کند. این شرایط باعث آشنایی فرد با نحوه زندگی و سرمایه‌گذاری در اسپانیا خواهد شد. در نهایت نیز می‌تواند برای اقامت دائم درخواست دهد.

چرا اقامت از طریق تمکن مالی اسپانیا؟

مهاجرت به اسپانیا می‌تواند شرایط زندگی شما، همسر و فرزندانتان را به‌طور کامل تغییر دهد. زندگی در این کشور با استانداردهای بالایی که دارد قطعا زمینه را برای رشد شما ایجاد می‌کند. اما ساده‌ترین راهی که می‌توان اقامت اسپانیا را به‌دست آورد کدام است؟

تمکن مالی اسپانیا را می‌توان بهترین روش دانست که زمینه حضور شما در یک کشور اروپایی را فراهم می‌کند بدون اینکه نیاز باشد سرمایه‌ای همراه خود ببرید. در واقع دولت این امکان را به‌وجود آورده تا افراد بتوانند پس از زندگی در اسپانیا و بررسی شرایط، نسبت به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تصمیم‌ بگیرند.

با دریافت این اقامت امکان سفر به کشورهای منطقه شینگن بدون ویزا فراهم می‌شود. همچنین امکان استفاده از مزایایی مانند تحصیل رایگان فرزندان و بیمه رایگان برای مهاجران ایجاد شده است.

یکی دیگر از مزایای این روش، امکان دریافت اقامت دائم اسپانیا است. به همین دلیل نیز نسبت به بسیاری از راه‌های مهاجرت به اسپانیا محبوبیت بیشتری دارد. همچنین 5 سال پس از اقامت دائم اگر حداقل 60 ماه از مجموعه 120 ماه را در این کشور زندگی کرده باشید، امکان دریافت پاسپورت نیز برای شما فراهم می‌شود.

البته دریافت تابعیت اسپانیا مستلزم به این است که به‌طور کامل با شرایط زندگی در این کشور و زبان اسپانیایی آشنا باشید. اما چگونه می‌توان برای دریافت اقامت از طریق تمکن مالی درخواست داد؟

ویزاپلاس

دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا با ویزاپلاس

با توجه به محبوبیت اخذ اقامت با تمکن مالی می‌دانیم که تعداد درخواست‌دهندگان برای دریافت این نوع اقامت از سراسر جهان بسیار زیاد است. پس باید از وکیل یا موسسه‌ای معتبر بخواهیم در این مسیر به ما کمک کند.

ویزاپلاس از معتبرترین شرکت‌های مهاجرتی در کشور بوده که تعداد بسیار زیادی پرونده را با موفقیت به‌اتمام رسانده است. این شرکت با ارائه مشاوره‌های درست و کاملا حرفه‌ای می‌تواند مسیر اخذ اقامت اسپانیا با تمکن مالی را برای شما کوتاه کند.

جمع‌بندی

با توجه به شرایط تمکن مالی اسپانیا دریافت اقامت این کشور به‌راحتی امکان‌پذیر است. البته برای رسیدن به این هدف باید از تمکن مالی برخوردار باشید. ضمن اینکه پس از حضور در اسپانیا اجازه کار نخواهید داشت و باید درآمد ثابت شما از کشور مبدا به‌اندازه مشخصی باشد تا امکان مدیریت هزینه‌ها فراهم شود. کارشناسان ویزاپلاس در مسیر اخذ این ویزا مشاوره‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کارمهاجرت
رپورتاژ
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید