پیش بینی بورس فردا ۱ بهمن ۱۴۰۲ / تحلیل تکنیکال زمستان سرد بازار سرمایه

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ پیش بینی بورس فردا ۱ بهمن ۱۴۰۲ / تحلیل تکنیکال زمستان سرد بازار سرمایه
در پایان معاملات امروز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ شاخص کل بازار سرمایه با کاهش ۱۹ هزار و ۳۷ واحد همراه شد. شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۹ هزار و ۳۷ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۹۳۸ واحد رسید. بازدهی این شاخص منفی ۸۷ صدم درصد بوده است.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با افت ۸ هزار و ۶ واحدی در رقم ۷۵۴ هزار و ۳۳۳ واحدی ایستاد. بازدهی این شاخص نیز منفی ۱.۰۵ درصد بوده است.

شاخص کل فرابورس با افت ۲۵۲ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۴۲ واحد رسید.

همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش هزار و ۷۲۷ واحد به سطح ۱۳۸ هزار و ۸۹۶ واحد رسید.

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۱۲ هزار و ۹۸۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۳ هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان بود که ۲۵ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

ارزش معاملات خرد نیز با افزایش ۵۵ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۶ هزار و ۲۷ میلیارد تومان رسید.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه

در جریان معاملات روز جاری شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت همراه شد و شاخص برای رسید به اعداد و ارقام بالاتر جا مانده است.

البته خبر ابلاغیه جدید وزارت نفت آتشی بر روی نقشه بازار در روز جاری بود تا توان ادامه رشد از شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران گرفته شود. از طرف دیگر نیز خبر عدم عرضه ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان به قیمت بازار کام سهام‌داران خودرو را تلخ کرد تا دولت بر این موضوع تاکید کند که قرار نیست خودرو را گران به دست مردم برساند بلکه قرار است گران‌تر عرضه کند. موضوعی که با افزایش قیمت خودرو‌هایی همچون تارا و پژو پارس خود را در کف بازار نشان داد.

اتفاقات و حواشی سیاسی دیگر در منطقه خاورمیانه باز هم ترس را برای سرمایه گذاری در بازار افزایش می‌دهد و همه این‌ها با عدم تغییر شاخص کل در روز‌های جاری ظن مهندسی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران را بیشتر می‌کند. رفتار نشان داده شده در نمودار شاخص کل بورس اوراق بهادار با واقعیت در حال جریان کاملاً متفاوت عمل می‌کند.

اخباراقتصاد
بورسپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید