ترکیبی بی‌نظیر از انرژی و هیجان با نیترودیسکورد

بدون دیدگاه
 

گیمر‌ها برای برقراری ارتباط و همکاری آنلاین به ابزار‌های قدرتمندی نیاز دارند که این ابزار‌ها در بازی‌های مختلف با هم متفاوت هستند. خرید نیترو دیسکورد در بین گیمرها، مدیران و … از استقبال بالایی برخوردار است. این شبکه سرور‌های فعال زیادی داشته و از کاربردی‌ترین ابزار‌های فایل آنلاین محسوب می‌شود. شبکه نیترودیسکورد بین کاربر‌ها محبوب بوده و ماهانه بیشتر از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال دارد.

آشنایی بیشتر با نیترودیسکورد

نیترودیسکورد یک سرویس اشتراک است که برای مدیران پروژه‌های آنلاین، تیم‌های فنی، مدیران و این چنین افراد امکانات مختلفی را فراهم می‌کند. از جمله این امکانات می‌توان به امکان چت گروهی، کنفرانس با آواتار‌ها، اشتراک‌گذاری محیط دسکتاپ، ارسال و دریافت فایل‌های با کیفیت که حجم بالا دارند و ایموجی‌های اختصاصی سه بعدی اشاره کرد.

بسیاری از بازی‌های معروف سه بعدی به بازیکنان امکان کنفرانس و چت را نمی‌دهند. گیمر‌های رقابتی و حرفه‌ای با خرید نیترو دیسکورد می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شده و اهمیت بالای آن را متوجه شوند. در این صورت گیمر‌ها عملکرد ارتباطی و گروهی عالی را تجربه خواهند کرد. همچنین کاربران حرفه‌ای که محتوای مالتی مدیا تولید می‌کنند و یا گیمر‌ها و تیم‌های بازی‌سازی می‌توانند از سرور‌های اختصاصی این اشتراک استفاده کنند.

گیمرها به راحتی می‌توانند فایل‌ها را با حجم و کیفیت بالا انتقال دهند. با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند انرژی و هیجان بالایی را تجربه کرده و لذت ببرند. این شبکه پرطرفدار بازی‌های معروف بسیاری را پشتیبانی می‌کند و تمام کاربران با خرید نیترو دیسکورد می‌توانند به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های نیترودیسکورد

نیترودیسکورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی دارد که باعث محبوبیت بالای آن شده است. برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این شبکه عبارتند از:

امکان آپلود فایل‌های حجم بیشتر

با استفاده از این اشتراک می‌توان فایل‌هایی که حجم بیشتری دارند و بزرگتر هستند، را آپلود کرد. کاربرانی که به‌صورت رایگان فعالیت دارند، می‌توانند فقط ۸ مگابایت فایل ارسال کنند، اما با خرید نیترو دیسکورد می‌توان فایل‌هایی تا حجم ۵۰ مگابایت را ارسال کرد.

امکان بایگانی پیشرفته چت‌ها

این اشتراک به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند برای آرشیو و بایگانی کردن چت‌های خود از گزینه‌های پیشرفته‌تر استفاده کنند.

امکان ایجاد بنر‌های قابل تنظیم برای استریم‌ها و سرور‌ها

از طریق این شبکه می‌توان استریم‌ها و سرور‌ها را شخصی‌سازی کرد.

بهبود کیفیت صدا

دیگر ویژگی این اشتراک این است که کاربران می‌توانند در کانال‌های چت از صدای با کیفیت‌تری استفاده کنند.

دسترسی به ایموجی‌های بیشتر

با خرید نیترو دیسکورد به ایموجی‌های متحرک بیشتری دسترسی خواهید داشت.

C:\Users\RayanGostar\Desktop\discord-game-social.jpg

کاربرد نیترو دیسکورد

افرادی که فقط می‌خواهند تماس‌ها و کنفرانس‌های آنلاین برقرار کنند، معمولاً با اشتراک رایگان می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. کاربرانی که مشاغل تخصص و یا فنی دارند و گیمر‌ها که باید فایل‌ها را با کیفیت بالایی انتقال دهند، در این صورت با خرید نیترو دیسکورد می‌توانند به امکانات بیشتری دست پیدا کنند.

اگر به دنبال یک آپ قدرتمند برای کار‌های گروهی حرفه‌ای و چت‌های گروهی هستید، استفاده از این آپ برای شما مناسب است‌. گیمر‌ها مهم‌ترین کاربران این اشتراک هستند که با استفاده از آن می‌توانند به گروه‌ها و چت‌های بازیکنان در بازی‌های ۳ بعدی آنلاین دست پیدا کنند. بدون این اشتراک کیفیت تجربه بازی‌های تیمی و رقابتی پایین آمده و حالا دیگر گزینه‌ای جایگزین ناپذیر است.

نحوه استفاده از نیترو دیسکورد

دسترسی به خدمات نیترو دیسکورد و استفاده از آن خیلی ساده است. در زیر نحوه استفاده از آن را بررسی می‌کنیم:

استفاده با موبایل

افرادی که این آپ را بر روی موبایل نصب می‌کنند، باید از قسمت بالا سمت چپ منوی دایره‌ای را انتخاب کنند. سپس گزینه تنظیمات را انتخاب کرده و آن را فعال کنید‌.

استفاده با کامپیوتر

پس از خرید نیترو دیسکورد آن را بر روی کامپیوتر نصب کرده و ثبت نام کنید. برای این کار باید نرم‌افزار را باز کرده و از قسمت انتهای سمت چپ صفحه وارد تنظیمات شوید‌. سپس گزینه Discord Nitro را انتخاب کرده و ثبت نام کنند.

استفاده با xbox

کاربرانی که از xbox استفاده می‌کنند، از طریق خرید اشتراک xbox Geme Pass Ultimate می‌توانند به راحتی به اشتراک ۳ ماهه نیترو دیسکورد دسترسی یابند. استفاده از این سرویس محدودیت جغرافیایی داشته و در صورتی می‌توانید از آن استفاده کنید که در یک کشور دیگر اشتراک آن را داشته باشید. برای فعال‌سازی آن فقط کافی است xbox را باز کرده و از بخش perks گزینه Discord Nitro را انتخاب نمایید‌. گزینه آبی را انتخاب کرده تا لینک فعالسازی به شما داده شود و آن را اسکن کنید. در نهایت با انجام این کار به این اشتراک دست خواهید یافت.

گیفت کارت اپل چیست؟

گیفت کارت اپل کارت‌های هدیه شرکت اپل هستند که دارای کد ۱۶ رقمی اختصاصی هستند. وقتی این کد را در دستگاه IOS خود وارد کنید، می‌توانید اعتبار مالی اپل آیدی خود را بالاتر ببرید. با خرید گیفت کارت اپل می‌توانید محصولات سخت‌افزاری و خدمات نرم‌افزاری را تهیه کنید. مقدار وجه هر گیفت منحصر به فرد بوده و اعتباری که به اکانت اپل آیدی شما اضافه می‌کند، متفاوت است.

قبل از خرید گیفت کارت اپل باید یکسری نکات را رعایت کنید. این گیفت‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای امکاناتی هستند و قبل از تهیه آن باید از امکانات آن مطلع شوید. ریجن اکانت را با ریجن گیفت کارت تطبیق داده و حتماً اعتبار آن را چک کنید. نکته مهم بعدی توجه به خرید سرویس‌های قابل تمدید است.

اطلاعات بیشتر درباره خرید نیترو دیسکورد

قبل از خرید نیترو دیسکورد بهتر است اطلاعات بیشتری درباره آن داشته باشید. این سرویس دو پلن مختلف Nitro و Nitro Classic دارد که هزینه اشتراک Nitro Classic بیشتر است. کاربرانی که از Nitro Classic استفاده می‌کنند، می‌توانند از ایموجی‌های متحرک، صدای کیفیت بالا، آپلود فایل‌های بزرگ و… به جز قابلیت بوست سرور استفاده کنند. در مقابل Nitro تمام این ویژگی‌ها را دارد، به‌علاوه اینکه می‌تواند سرور‌ها را نیز ارتقا دهد.

فروشگاه G4A4

فروشگاه G4A4 از فروشگاه‌های معتبری است که بازی‌ها و محصولات متعددی را به کاربران ارائه می‌دهد. تمامی شبکه‌ها و اشتراک مورد نیاز بازی‌ها را می‌توانید در این فروشگاه مشاهده کنید. با توجه به سلیقه و علایق خود می‌توانید نوع بازی و اشتراک لازم را انتخاب نمائید. فروشگاه G4A4 دارای نماد اعتماد از سازمان مربوطه است که دغدغه و نگرانی از بابت خرید اشتراک‌ها و گیفت کارت و… این فروشگاه نخواهید داشت.

C:\Users\RayanGostar\Desktop\images_1683443890_645750b2e966d.jpg

جمع‌بندی

نیترو دیسکورد اشتراکی قدرتمند است که گیمرها و کاربران فعال در آن می‌توانند از امکانات مختلف آن برخوردار شوند. کاربران با خرید نیترو دیسکورد می‌توانند فایل‌ها را با حجم و کیفیت بالا انتقال دهند. با استفاده از این اشتراک می‌توان چت‌ها را بایگانی کرده و از ایموجی‌های بیشتری استفاده کرد. از روش‌های مختلف می‌توان به این آپ دسترسی داشت و از آن استفاده کرد. برای خرید این اشتراک فروشگاه G4A4 گزینه بسیار مناسبی است.

انتهای رپورتاژ آگهی/

فناوریکسب و کار
رپورتاژ
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید