فوری / کرمان موتور آتش به مالش زد / آغاز فروش اقساطی جک کرمان موتور 300 میلیون ارزان تر ویژه فروردین ماه

بدون دیدگاه
 

فوری / کرمان موتور آتش به مالش زد / آغاز فروش اقساطی جک کرمان موتور 300 میلیون ارزان تر ویژه فروردین ماه

در حال حاضر قیمت بازار آزاد خودروی کی‌ام‌سی X5 حدود 350 میلیون تومان گرانتر از قیمت مصوب آن در بازار معامله می‌شود به همین دلیل فروش اقساطی این خودرو با تقاضای بالایی روبروست.

در روزهای اخیر قیمت خودرو دوباره روندی اصلاحی پیدا کرده است. این اتفاق بعد از آن رخ داد که قیمت دلار از 60 هزار تومان عقب نشینی کرد. از‌طرف دیگر در یک ماه گذشته برخی از خودروهای داخلی بین صد میلیون تا 200 میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شد که بخشی از این افزایش قیمت‌ها اصلاح شود.

با وجود نوسان قیمت خودرو در بازار به دلیل اینکه قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده‌ است، بسیاری از مردم همچنان برای خرید خودروهای اقساطی تمایل دارند و در بازار آزاد خریدار چندانی وجود ندارد، به همین دلیل در این گزارش به شرایط فروش اقساطی خودروی پرطرفدار کی ام سی X5 پرداخته شده‌ است.

این خودرو هم‌اکنون دارای قیمت مصوب یک میلیارد و 340 میلیون تومان است، اما در بازار آزاد قیمت آن تا یک میلیون و 775 هزار تومان هم معامله می‌شود. در‌حال حاضر طرح فروش اقساطی این خودرو به صورت 18 ماهه و 24 ماهه در شرکت کرمان موتور وجود دارد.

جزئیات فروش اقساطی کرمان موتور

جزئیات فروش اقساطی این خودرو از این قرار است که در زمان ثبت نام فرد باید 800 میلیون تومان به صورت پیش پرداخت واریز کند و ماهانه اقساطی به مبلغ 118 میلیون و 858 هزار و 100 تومان نیز پرداخت کند. همچنین در فروش اقساطی 24 ماهه فرد باید 800 میلیون تومان به صورت پیش پرداخت واریز و ماهانه هم اقساطی به مبلغ 100 میلیون و 463 هزار و 600 تومان پرداخت کند.

با توجه به اینکه 3 ماهه این خودرو تحویل داده می‌شود مدل تحویلی خودرو به مشتریان 1403 خواهد بود و سند آن تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند و در صورت تاخیر در تحویل ماهانه 3 درصد شرکت جریمه پرداخت خواهد کرد.

نخستین قسط فروش شرکت 15 شهریور ماه 1403 خواهد بود و تمام هزینه های بیمه مالیات، عوارض و … به عهده خریدار خواهد بود.

این خودرو ورژن جدیدتر جک اس 5 است که مشخصات فنی آن شامل دو موتور 1.5 لیتری توربو شارژ، 150 اسب بخار قدرت، 210 نیوتن متر گشتاور و موتوری با استاندارد آلایندگی یورو است. این خودرو با ویژگی شتاب حدود 11 ثانیه و حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت به بازار عرضه می‌شود.

اخبارخودرو
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید