سفرهای نوروزی و ماه مبارک رمضان بیشتر به چه مقصدی بوده است؟

بدون دیدگاه
 

نوروز و ماه مبارک رمضان، دو رویداد بزرگ و مهم در کشور بوده که همواره با احترام و استقبال گسترده‌ی مردم همراه است. هم‌زمانی این دو مناسبت در سال جاری باعث شد تا هم‌وطنان بتوانند کمال استفاده را از تعطیلات نسبتاً طولانی خود ببرند. کارشناسان سامانه‌ی «ماکسیم»، تجزیه‌ و تحلیلی درباره‌ی مقصد سفرهای بین‌شهری کاربران خود در عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام داده‌اند که در نوع خودش جالب است.

بیشترین سفر‌ها از شهرهای مختلف به تهران انجام شده است. ۶ درصد از کل سفرهای بین‌شهری سامانه به مقصد تهران بوده است. اماکن گردشگری متنوع و خلوتی پایتخت در نوروز باعث جذب گردشگران زیادی از شهرهای دیگر به تهران شده است. کاخ‌موزه‌ی گلستان در صدر فهرست محبوب‌ترین اماکن گردشگری تهران قرار گرفته است. این کاخ به‌عنوان قدیمی‌ترین بنای تاریخی شهر تهران در فهرست اماکن تاریخی یونسکو نیز ثبت شده است. کاخ‌ سعدآباد دومین مقصد محبوب گردشگران بوده است. اشیاء هنری مختلف از فرش ایرانی گرفته تا اسلحه در این کاخ نگهداری می‌شود. پیاده‌روی روی پل طبیعت که دو پارک آب‌وآتش و پارک جنگلی طالقانی را به هم متصل می‌کند نیز یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر تهران بوده است. برج آزادی که معمولاً از آن به‌عنوان میدان آزادی یاد می‌شود، جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است.

از نظر محبوبیت سفرهای گردشگری، گنبد کاووس در جایگاه بعدی قرار گرفته است. ۴ درصد از سفرهای بین‌شهری به مقصد این شهر انجام شده است. پربازدیدترین اماکن شهر گنبد کاووس، سه تالاب زیبای آجی‌گل، آلاگل و آلماگل و همچنین بلندترین برج آجری جهان، برج گنبد قابوس بوده است.

شهر قم،‌ پایتخت معنوی ایران با ۳.۶ درصد در جایگاه سوم قرار دارد. حرم حضرت فاطمه‌ی معصومه (س) یکی از اماکن زیارتی مهم برای گردشگران محسوب می‌شود. حرم حضرت معصومه (س) از جمله اماکن زیارتی‌ است که علاوه‌بر هم‌وطنان، مردم بسیاری از سراسر جهان نیز برای زیارت آن به قم سفر می‌کنند. همچنین زائران زیادی در این تعطیلات به زیارت مسجد جمکران رفته‌اند. شهربازی الغدیر یکی از اماکن تفریحی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده است. با توجه به تعداد درخواست‌های ثبت‌شده به مقصد شهربازی الغدیر، می‌توان استنباط کرد که عده‌ی زیادی در تعطیلات به این شهربازی رفته‌ و اوقات خوشی را سپری کرده‌اند.

سایر کاربران این سامانه نیز غالباً در نوروز به شهرهای بوکان، گرگان، ماکو، اشنویه، اصفهان، کلاله و سقز سفر کرده‌اند. «ماکسیم» همیشه کمک می‌کند تا کاربرانش در نهایت راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد خود برسند.

درباره‌ی سامانه‌ی «ماکسیم»

«ماکسیم» یکی از اولین سامانه‌های تاکسی‌اینترنتی در ایران به‌شمار می‌رود. راه‌اندازی این سامانه در ایران به سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد. این سامانه هم‌اکنون در بیشتر از ۲۰۰ شهر ایران فعالیت می‌کند.

این شرکت با طراحی و ساخت فناوری‌های نوین در زمینه‌ی درخواست وسیله‌ی نقلیه و سایر قابلیت‌ها درجهت ارائه‌ی خدمات مدرن‌تر، فراگیری خدمات این سامانه‌ها و افزایش امنیت سفر گام برمی‌دارد. «ماکسیم» با تکیه بر تجربیات خود توانسته است یک مجموعه‌ی نرم‌افزاری/ سخت‌افزاری قدرتمند ایجاد کند که پاسخ‌گوی نیازهای مختلف از جمله ثبت‌ نامحدود مشتری و مجری درخواست در سامانه و پردازش میلیون‌ها درخواست باشد. اپلیکیشن‌های «ماکسیم» ویژه‌ی درخواست خدمات و «Taxsee Driver» ویژه‌ی کار با درخواست‌ها، با میلیون‌ها کاربر در بین اپلیکیشن‌های برتر جهان قرار گرفته‌اند.

مأموریت اصلی سامانه‌ی «ماکسیم»، تلاش مستمر برای افزایش کیفیت تعامل کاربران و کمک به شهروندان برای حرکت به‌سوی مقصدها و اهدافشان است!

سرویس خبری سامانه‌ی «ماکسیم»

انتهای رپورتاژ آگهی/

سبک زندگیکسب و کار
رپورتاژ
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید