سوسن پرور بازیگر معروف و مشهور سینما و تلویزیون است که بیشتر در حوزه ی طنز بازیگر کرده است و او را با فیلم و سریال های کمدی به خاطر می آوریم تصویری از او دختری با عنوان دخترش در فضای مجازی منتشر شده اما این دختر خواهر زاده اوست. او با انتشار این عکس تولد خواهر زاده اش را تبریک گفته است.

سوسن پرور

 

بیوگرافی سوسن پرور

سوسن پرور، یکی از برجسته‌ترین بازیگران زن ایرانی است که به خاطر بازی‌های قوی و نقش‌آفرینی‌های برجسته‌اش مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. او در دی ماه سال ۱۳۵۴ در شهر اراک متولد شد و از جوانی علاقه زیادی به هنر و تئاتر داشت. در طول دوران تحصیل، او به دنیای بازیگری و تئاتر وارد شد و با انگیزه و اشتیاق زیاد، توانست به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

سوسن پرور دوره کارشناسی خود را در رشته ادبیات نمایشی گذراند و سپس تصمیم گرفت در مقطع ارشد به تخصص کارگردانی تئاتر بپردازد. وی یک خواهر بزرگتر از خود دارد که در زمینه تصویر و تئاتر فعالیت می‌کند.

مادر سوسن، یک معلم بازنشسته است که در زمان تحصیل او، معلم او بوده است. او در دوران دبیرستان تمایل به درس خواندن نداشته و به عنوان یک دانش‌آموز تنبل شناخته می‌شد، اما با این وجود، با حمایت پدر و مادرش، بازیگری را دنبال کرده است.

همسر سوسن پرور

سوسن پرور، بازیگر محبوب ایرانی، از جمله هنرمندانی است که در مورد ازدواج و زندگی خصوصی خود اطلاعات کمی ارائه کرده است. او ازدواج نکرده و مجرد است. او گاهی اوقات با شوخی‌هایی درباره شخصیت مورد علاقه‌ خود در مورد شوهر آینده‌اش صحبت می‌کند، اما هیچ اطلاعات رسمی در این زمینه ارائه نشده است.

اطلاعات دروغین و تیترهای جذابی که برخی از سایت‌ها در مورد زندگی شخصی سوسن پرور منتشر می‌کنند، اغلب بر اساس حدس و گمان است.