پیگیری وزیر برای رفع مشکلات رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین

1 دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24، معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری شخص وزیر برای رفع مشکلات رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین بیان کرد: موضوع فرهنگیان طرح مهر آفرین که مابه‌التفاوت را دریافت نکرده بودند؛ مورد تأکید شخص مقام عالی وزارت آموزش و پرورش بوده و امید است که با پیگیری‌های لازم و همراهی سازمان برنامه و بودجه، این مابه‌التفاوت برای فرهنگیان طرح مهرآفرین واریز شود.

ستاری‌فرد با اشاره به لزوم اجرای فرآیندهای قانونی استخدام برای معلمان طرح مهرآفرین خاطرنشان کرد: بر اساس تأکید سازمان امور اداری و استخدامی، باید فرآیند رتبه بندی معلمان مبتنی بر ضوابط و قوانین موجود با برگزاری آزمون برای معلمان طرح مهرآفرین صورت پذیرد تا فرآیندهای قانونی استخدامی این افراد بر اساس ضوابط قانونی طی شود.

وی افزود: همکاران مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با سازمان امور استخدامی در حال پیگیری امور هستند تا به زودی آزمون برگزار و این فرآیند نیز طی شود.

اخبارجامعه
رتبه‌بندی معلمان
 

1 دیدگاه. Leave new

  • معلم
    09/10/2022 14:15

    با سلام
    به نظر می رسد مجلس ،دولت سیزدهم بخصوص وزارت به همراه سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری واستخدامی و خزانه دست به دست هم داده اند و نمی خواهند رتبه بندی اجرا شود و چیزی راکه تبدیل به قانون شده است را سنگ اندازی می کنند و به بهانه های مختلف اجازه اجرا نمی دهند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید