ابلاغ بخشنامه اجرای قانون رتبه بندی معلمان+ جزئیات

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24، بخشنامه راهنمای عمل مدیران در تکمیل سامانه در راستای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان را ابلاغ کرد.

مرکز چهارمحال و بختیاری، براساس مراحل معین‌شده در راهنما پس از ثبت گزارش دلالت شایستگی‌های تخصصی و حرفه‌ای همکاران توسط گروه‌های آموزشی، راهبران آموزشی ،شورای مدرسه انجمن اولیا و مربیان و مدیران مرتبط با مراجعه به سامانه جامع منابع انسانی مستندات بارگذاری شده در سامانه رتبه‌بندی را بررسی و نسبت به ثبت گزارش در خصوص شواهد رفتاری همکاران در سامانه اقدام نمایند.

معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش ­بخشنامه راهنمای عمل مدیران در تکمیل سامانه در راستای اجرای قانون رتبه بندی معلمان را ابلاغ کرد.

به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در این بخشنامه آمده است: به منظور اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان و پیرو شیوه نامه ارسالی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع به پیوست راهنمای عمل مدیران در ارتباط با سامانه رتبه بندی معلمان و صورتجلسات گزارش دلالت شایستگی‌های تخصصی و حرفه‌ای ویژه همکاران مشمول رتبه بندی ارسال می‌شود.

با عنایت بر لزوم تسریع در اجرای قانون مذکور مقتضی است، دستور فرمائید در اسرع وقت راهنما و صورتجلسات جهت اطلاع و اقدام در اختیار مدیران ارشد، میانی و پایه مدیران مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی قرار گیرد. به نحوی که براساس مراحل معین شده در راهنما پس از ثبت گزارش دلالت شایستگی‌های تخصصی و حرفه‌ای همکاران توسط گروه‌های آموزشی راهبران آموزشی شورای مدرسه انجمن اولیا و مربیان ستاره تربیتی مدرسه، مدیران مرتبط از روز چهارشنبه بیستم مهر با مراجعه به سامانه جامع منابع انسانی، مستندات بارگذاری شده در سامانه رتبه بندی را بررسی و نسبت به ثبت گزارش در خصوص شواهد رفتاری همکاران در سامانه اقدام کنند.

گفتنی است؛ پس از این مرحله، گزارش مدیران توسط ارزیابان حرفه‌ای بررسی و نتیجه به منظور اعطای رتبه به مشمولان، به هیئت‌های ممیزه ارجاع خواهد شد./ صدا و سیما

اخباراقتصاد
فرهنگیان
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید