شوکد مجلس به دولت / استیضاح دیگر در راه است

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس از دستور کار قرار گرفتن استیضاح وزیر راه وشهرسازی خبر داد و گفت: اگر رئیس‌جمهور وزیر راه را عزل نکند، از ابزار استیضاح استفاده خواهیم کرد.

مجتبی رضاخواه با یادآوری این‌که آیت‌الله رئیسی در زمان تبلیغات ریاست جمهوری روی موضوع ساخت 4 میلیون مسکن تاکید داشت، اظهار کرد: شعار رئیس جمهور این بود و قانونش مصوب شده بود. الان هم در اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی نسبت به عملکرد وزارت راه و شهرسازی هم در اجرای وعده‌های آقای رئیسی نسبت به عملکرد دولت اشکال داریم.

وی افزود: خیلی صریح می‌گویم نسبت به عملکرد دولت در حوزه مسکن انتقاد صریح داریم. سه‌شنبه هفته آینده 10 آبان‌ماه استیضاح وزیر صمت در مجلس بررسی می‌شود و فکر می‌کنم به زودی استیضاح آقای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در دستور قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اگر تا به حال بحث استیضاح صورت نگرفته بود به این خاطر بود که دولت می‌گفت به ما وقت کافی بدهید تا بتوانیم قانون را اجرا کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: 14ماه از شروع ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی سپری شده و وی وعده ساخت سالی 4 میلیون مسکن را داده است. اما وزیر راه نه تنها به این وعده عمل نکرد بلکه در اینکه بتواند وضعیت جسمی‌اش را در شرایط مناسبی نگه دارد، شک داریم.

رضاخواه با بیان این‌که اهل سیاسی گویی نیستم، تصریح کرد: عملکرد دولت قابل قبول نیست. پیشنهاد ما این است رئیس جمهور وزیر راه و شهرسازی را عزل کنند در غیر این صورت مجلس مانند وزیر صمت از ابزار استیضاح استفاده می‌کند.

اخبارسیاسی
مجلس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید