نماینده شیراز: برخی از سازمان‌ها نسبت به وقوع سیل فارس هشدار داده بودند

بدون دیدگاه
 

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به درخواست نماینده شیراز برای پیگیری علل وقوع سیل در استان فارس، به کمیسیون عمران ماموریت داد تا با جدیت عوامل موثر در وقوع سیل در استان فارس را پیگیری کند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم عزیزی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: به مردم استان فارس که در سیل استهبان و نی‌ریز قریب به ۲۲ نفر از عزیزانشان را از دست دادند تسلیت گفته و با آنها ابراز همدردی می‌کنیم. از رئیس مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم که این موضوع را با یک تاکید ویژه پیگیری کند.

نماینده شیراز گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته اطلاعات به ما می‌گوید که برخی از سازمان‌ها نسبت به وقوع این سیل هشدار داده بودند اکنون نیز گلایه‌های زیادی در استان فارس وجود دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: از آنجا که قبلا نیز به نوعی دیگر این حادثه در استان فارس تکرار شده بود، انتظار می‌رود این بار با جدیت بیشتری موضوع پیگیری شود. از همه عزیزانی که با مردم سیل زده همدردی کردند سپاسگزارم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: به خانواده‌هایی که عزیزان خود را در سیل در شهرستان استهبان و نی‌ریز از دست داده‌اند، تسلیت می‌گویم. کمیسیون عمران عوامل وقوع این سیل را با جدیت پیگیری می‌کند. نکته‌ای که شما اشاره کردید درست است و در گزارش اولیه‌ای که به دست ما رسیده وجود دارد. این موضوع مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

اخبارسیاسی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید