این 6 دسته، مناسب‌ترین افراد برای مهاجرت به کانادا هستند

بدون دیدگاه
 

مهاجرت به کانادا انتخاب هوشمندانه‌ای برای آینده کاری خود و یا آینده فرزندان‌تان هست. اما آیا شما واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر؟ ما در ادامه به این سوال شما پاسخ دقیق خواهیم داد. پس همراه ما باشید…

مرور کلی بر روش‌های مهاجرت به کانادا

کشور کانادا راه‌های زیادی پیش پای مهاجرین قرار داده است. انواع روش‌های کاری، سرمایه گذاری و برنامه‌های استانی. که شاید اگر نام آن‌ها را لیست کنیم، بدتر در انتخاب بهترین روش، گیج شوید! به‌همین منظور اجازه دهید روش‌های مهاجرت را با هدف قرار دادن مخاطبین خاص هر روش در ادامه به شما معرفی کنیم.

مهاجرت به کانادا ویژه افرادی که در شغل خود متخصص هستند

یکی از راه‌های رسیدن به کانادا، داشتن تخصص در مشاغل مورد نیاز کانادا است. حالا اگر مدرک دانشگاهی مرتبط با شغل خود دارید باید از یک روش (اسکیل ورکر) اقدام کنید و اگر هم مدرک دانشگاهی ندارید از روش دیگری (اسکیل ترید). اما در هر دو حالت می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید و در این کشور مشغول به کار و زندگی شوید.

از جمله مشاغلی که می‌توانید با تخصص خود اقامت دائم کانادا را بگیرید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاغل مدیریتی مانند مدیران تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی و مالی، مشاوران مالی و مهندسین نرم‌افزار، تکنسین‌های شبکه و وب و کارشناسان فنی علوم آزمایشگاهی، مشاغلی که تنها سابقه کار در آن‌ها کفایت می‌کند مانند نانوایی، دستیاران دندانپزشکی و دستیاران لابراتوار دندان‌سازی.

جزئیات دقیق و آخرین تغییرات انواع روش‌های مهاجرتی را در صفحه مهاجرت به کانادا بخوانید.

مهاجرت به کانادا ویژه افرادی که قصد تحصیل در این کشور دارند

اگر به‌تازگی دیپلم گرفته‌اید، یا اگر قصد دارید تحصیلات تکمیلی خود را شروع کنید، مهاجرت تحصیلی به کانادا، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای شماست. ضمن اینکه شما در کانادا امکان کار حین تحصیل را خواهید داشت و بعد از فارغ‌التحصیلی نیز می‌توانید ویزای خود را به کاری تبدیل کنید و اقامت‌تان را تمدید کنید. در نهایت هم اقامت دائم کانادا به شما داده می‌شود و برای همیشه می‌توانید در این کشور کار و زندگی کنید و از مزایای شهروندان کانادایی بهره ببرید.

از جمله بهترین دانشگاه‌های کانادا که می‌توانید برای آن‌ها درخواست اپلای دهید دانشگاه تورنتو، بریتیش کلمبیا، مک‌گیل، مونترال و آلبرتا هستند.

مهاجرت به کانادا ویژه افرادی که سرمایه مالی خوبی دارند

اگر حدودا بالای 3 میلیارد پول دارید می‌توانید بدون نیاز به مدرک تحصیلی و حتی سابقه کار به کانادا مهاجرت کنید. روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا متنوع هستند، مانند: راه‌اندازی استارتاپ، کارآفرینی، خرید بیزینس و… تمامی این روش‌ها اقامت دائم کانادا را برای شما به ارمغان خواهند آورد و می‌توانید با خانواده خود به کانادا مهاجرت کنید.

در نظر داشته باشید، سرمایه‌گذاری شما در کانادا باید برای کشور کانادا سودآور باشد. پس لازم است که ایده نوآورانه و خاصی را با خود به کشور کانادا ببرید و در عوض از مزایای زندگی در این کشور و مزایای شهروندی کانادا بهره ببرید.

مهاجرت به کانادا ویژه افرادی که به زبان فرانسوی مسلط هستند

اگر زبان فرانسه بلد هستید و می‌توانید در آزمون این زبان حداقل نمره NCLC 5 را کسب کنید و البته اگر در یکی از مشاغل موردنیاز کانادا تخصص دارید این روش مناسب شماست. البته برای استفاده از این روش باید از طریق سیستم اکسپرس انتری اقدام کنید و امتیاز ویژه آشنایی به زبان فرانسوی را کسب کنید. که در ادامه آن را توضیح داده‌ایم:

مهاجرت به کانادا ویژه افرادی که می‌خواهند سریع به کانادا برسند

سیستم اکسپرس انتری معروف به ورود سریع به کانادا است. البته که یک روش مهاجرتی نیست! اما سیستمی است که به واسطه آن می‌توانید با چند برنامه مهاجرتی برای ورود به کانادا به صورت آنلاین امتیاز لازم را کسب کنید. روش‌هایی که در این سیستم برای مهاجرت به کانادا موجود هستند، شامل موارد زیر است:

  1. اسکیل ورکر
  2. اسکیل ترید
  3. تجربه کانادایی
  4. برنامه‌های استانی کانادا

در هر کدام از این روش‌ها باید بتوانید امتیاز لازم در فاکتورهای مختلف را کسب کنید و منتظر نظر اداره مهاجرت کانادا باشید. بعد از آن با صدور ویزا برای همیشه می‌توانید در کانادا کار و زندگی کنید. فاکتورهایی که در امتیاز نهایی شما تاثیر دارند، شامل موارد زیر هستند:

  • سن (هرچه پایین‌تر، امتیاز بیشتر)
  • تحصیلات (هرچه بالاتر و مرتبط با سابقه کار، امتیاز بیشتر)
  • سابقه کار(بیشتر و مرتبط با مدرک تحصیلی، امتیاز بیشتر)
  • نمره زبان (هرچه بالاتر، امتیاز بیشتر – نمره زبان فرانسه امتیاز ویژه‌ای دارد)
  • داشتن یا نداشتن پیشنهاد کاراز کارفرمای کانادایی

مهاجرت به کانادا ویژه افرادی که بستگانشان کانادا هستند

اگر یکی از بستگان درجه یک شما اقامت دائم کانادا را دارد، کار برای شما راحت است. این افراد باید بتوانند از لحاظ مالی هزینه‌های زندگی شما را به مدت یک سال در کانادا تامین کنند و به تعبیری اسپانسر شما شوند. بنابراین لازم است که از طریق ویزای اسپانسرشیپ برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

این پایان ماجرا نیست…

ما سعی کردیم تا اینجا 6 گروهی که می‌توانند به‌سادگی به کانادا مهاجرت کنند را هدف قرار دهیم. اما بیش از 100 روش برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. پس طیف وسیعی از افراد با شرایط خاص می‌توانند بالاخره هرطور شده به کانادا مهاجرت کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

برای مثال اگر سابقا تجربه کار در کانادا را دارید، می‌توانید با استناد به آن اقامت دائم این کشور را بگیرید و یا به واسطه تحصیل فرزندان‌تان به کانادا بروید، یا مناطق روستایی کانادا که جمعیت کمی دارد را انتخاب کنید و در آنجا مشغول کار شوید و اقامت بگیرید. تازه اگر خیلی آینده‌نگر باشید به‌سادگی با زایمان در کانادا می‌توانید اول برای فرزند متولد شده در خاک کانادا اقامت دائم بگیرید و 18 سال بعد خودتان به‌واسطه او به این کشور مهاجرت کنید.

کسب و کارمهاجرت
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید