آغاز فروش استثنایی سایپا از امروز نصف قیمت نمایندگی | فروش سوگلی جذاب سایپا با شرایط نقد و اقساط و تحویل 30 روزه

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ آغاز فروش استثنایی سایپا از امروز نصف قیمت نمایندگی | فروش سوگلی جذاب سایپا با شرایط نقد و اقساط و تحویل 30 روزه

خودروسازی سایپا توانست برای مجوز قیمتی جدیدترین محصول خود را از شورای رقابت دریافت کند. براساس اخبار منتشر شده کوییک R مدل S از پیچ قیمت گذاری شورای رقایت به سلامت عبور کرد و سرانجام قیمت خود را شناخت.

واریز وجه متقاضیان کوییک در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد

کوئیک R تیپ S از جدیدترین تیپ‌های محصولات سایپا محسوب می‌شود که با نزدیک شدن به زمان تحویل مرحله دوم سامانه یکپارچه، اطلاعات قیمتی و مشخصات آن در حال مشخص شدن است.

خودروی کوییک R مدل S از سوی اعضای شورای رقابت قیمت‌گذاری شد. این محصول جدید خودروسازی سایپا در مبدا با قیمت حدود ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای مشتران فاکتور خواهد شد.

اعلام قیمت برای این مدل جدید کوییک در حالی از سوی شورای رقابت نهایی شد که همچنان از قیمت‌گذاری چهار محصول جدید عرضه شده نارنجی‌های جاده مخصوص در دومین دور از سامانه یکپارچه فروش نیست.

کوییک GX گیبرکس دستی، کوییک GX گیربسک دستی مدل R، ساینا GX گیربکس دستی، ساینا GX گیربکس اتوماتیک، ساینا GX دوکانه سوز، شاهین با گیربکس اتوماتیک و اطلس محصولاتی از خودروسازی سایپا هستند که در آخرین دور فروش سامانه یکپارچه خودرو در دسترس متقاضیان قرار گرفتند اما همچنان به لحاظ قیمت در کارخانه بلاتکلیف هستند. آن طور که شنیده می‌شود قیمت‌گذاری این خودروها در مبدا در دستورکار شورای رقابت قرار دارد اما مشخص نیست اعضای شورای رقابت چه زمانی نسبت به قیمت‌گذاری آنها اقدام می‌کنند.

کوییک R مدل S قرار بود در سال گذشته از سوی خودروسازی سایپا روانه بازار شود اما به دلایلی ازجمله نامشخص بودن قیمت کارخانه‌ای این مدل جدید کوییک، مدیران سایپا از عرضه آن به بازار خودداری کردند.

حال با توجه به اعلام قیمت آن از سوی شورای رقابت به نظر می‌رسد دیگر مانعی بر سر راه عرضه آن در بازار نباشد و به زودی شاهد فاکتور شدن کوییک R مدل S برای متقاضیان باشیم.

بررسی مدل‌های گوناگون کوییک نشان می‌دهد این محصول جدید از کوییک معمولی با گیربکس دستی (با قیمت حول و حوش ۲۰۰ میلیون تومان)، کوییک R با گیربکس دستی (با قیمتی نزدیک به ۲۵۶ میلیون تومان) و کوییک S با گیربکس دستی (با قیمت حدود ۲۶۹ میلیون تومان) گران تر است و تنها از دو مدل کوییک R پلاس با گیربکس اتوماتیک (با قیمت بیش از ۳۳۸ میلیون تومان) و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک (با قیمت حول و حوش ۳۲۷ میلیون تومان) ارزان تر است.

اضافه شدن کوییک R مدل سبد محصولاتی خودروسازی سایپا متنوع تر خواهد شد و جمع اعضای خانواده کوییک به ۶ می‌رسد.

کوییک R مدل S را می‌توان جدیدترین مهمان بازار خودروی کشور نام‌گذاری کرد. با دید استقبال مشتریان از این مهمان جدید چگونه خواهد بود.

فراخوان فروش اقساطی سایپا برای مشتریان

متقاضیان حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ ۳۰مردادماه دریافت کرده‌اند می‌توانند از روز دوشنبه مورخ امروز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت نام اقدام کنند.

شرکت سایپا پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین اقدام نموده و اولویت ایشان تابستان 1403 تعیین و در تاریخ 1402/05/30 پیامک به آنها ارسال شده رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام بخشی از درخواستهای خرید مذکور مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

2

لازم به ذکر است جهت متقاضیانی که برای ایشان این امکان فراهم نگردیده است متعاقباً اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

متقاضیان حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ 1402/05/30 دریافت کرده‌اند می توانند از روز دوشنبه مورخ 1402/05/30 با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت نام اقدام کنند.

تکلیف قیمت ۴ محصول سایپا فعلا مشخص نیست

در حالی ۳ ماه از دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه می گذرد که هنوز خبری از تعیین تکلیف قیمت ۴ محصول شرکت خودروسازی سایپا که در این مرحله فروش رفتند، نیست.

براساس برنامه ریزی ها دومین طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو برمبنای فرآیند نوبت‌دهی برای محصولات خودروسازان داخلی 3 خردادماه  آغاز شده و متقاضیان تا پایان 10 خردادماه فرصت داشتند تا نسبت به انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

اما اجرای این طرح که از 20 اردیبهشت ماه آغاز شد دچار ابهاماتی بود که همین امر متقاضیان را دچار سردرگمی کرد به نحوی که در لیست خودروهای عرضه‌شده در سامانه یکپارچه خودرو، نام چند خودرو شامل کوییک مدل GX، ساینا مدل GX، شاهین اتوماتیک و اطلس درج شده است که هنوز قیمت قطعی این خودروها توسط خودروساز اعلام نشده است و به‌نوعی مردم باید خودرویی را بخرند که هیچ اطلاعی از قیمت آن ندارند.

در حال حاضر 3 ماه از عدم اعلام قیمت خودروهای فروخته شده سایپا در سامانه یکپارچه می گذرد و هنوز خبری از تعیین تکلیف قیمت این خودروها نیست.

کسب اطلاع تسنیم از شورای رقابت حکایت از آن دارد که تعیین تکلیف 4 محصول سایپا امروز 31 مردادماه نیز در جلسه شورای رقابت به سرانجام نمی رسد و مشتریان باید طی هفته‌های آینده منتظر اعلام قیمت نهایی این خودروها باشند. اما نکته مهم اینجاست چرا وزارت صنعت باید خودرویی به مردم بفروشد که قیمت آن مشخص نیست و مردم سه ماه سرگردان منتظر تعیین تکلیف قیمت خودروهای ثبت نامی باشند!/تسنیم

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدسایپا
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید