راهنمای کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل؛ معرفی 7 بازی موبایل برای درآمدزایی

بدون دیدگاه
 

کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل یکی از جدیدترین نوآوری‌های پلتفرم‌های وب 3 است. از زمانی که بازی Cryptokitties در سال 2017 سبب شد تا بازیکنان از بازی‌ها برای کسب درآمد استفاده کنند، تعداد بی‌شماری بازی P2E توسعه یافته‌است. در حالی که برخی از بازی‌های بلاک‌چین چند سال بر این صنعت تسلط داشته‌اند، برخی دیگر فرصت‌های هیجان انگیزتری را برای بازیکنان به همراه دارند. بازی‌های زیادی برای کسب ارز دیجیتال از طریق بازی موبایل وجود دارد. در ادامه 7 بازی موبایل برای کسب ارز دیجیتال را معرفی و بررسی خواهیم کرد. شایان ذکر است که برای کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل و سرمایه‌گذاری در بازی‌ها، بیت کوین، اتریوم و تتر بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و استفاده هستند.

کسب ارز دیجیتال با بازی لیگ اف کینگدومز (League of Kingdoms)

اولین بازی از لیست کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل، بازی League of Kingdoms است. اگر به بازی‌های استراتژیک که شامل مبارزه و غارت می‌شود علاقه دارید، این بازی مناسب شما است. لیگ اف کینگدومز یکی از اولین بازی‌های چندنفره آنلاین مبتنی بر بلاک چین که شما را به سفری هیجان انگیز برای تشکیل یک پادشاهی می‌برد.

در League of Kingdoms هر بازیکن دارایی‌های مجازی خود را دارد و تصمیمات او بر روند بازی تاثیر می‌گذارد. برای مثال، می‌توانید مالکیت‌ زمین‌های خود را با NFT ثبت کنید و با بازی کردن توکن DST به دست آورید. البته، در بازی لیگ آف کینگدومز به توکن LOKA هم نیاز دارید که توکن اختصاصی تجارت درون بازی است.

اسپلینترلندز (Splinterlands) بازی کن ارز دیجیتال دریافت کن

اسپلینترلندز یکی از هیجان‌انگیزترین گزینه‌ها برای کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل است که به عنوان نسل بعدی بازی‌های کارتی شناخته می‌شود. Splinterlands یک بازی کارتی و فانتزی مبتنی بر بلاکچین است که شما را در دنیایی از موجودات خیالی و طلسم‌های قدرت غرق می‌کند. در این بازی بیش از 100 کارت منحصر به فرد برای جمع‌آوری وجود دارد.

بازی اسپلینترلندز مالکیت کامل کارت‌های داخل بازی را به بازیکنان می‌دهد. از آنجایی که کارت‌های بازی اسپلینترلندز در قالب NFT عرضه شده، بازیکنان برای کسب درآمد می‌توانند این کارت‌ها را خرید و فروش و معامله کنند. این بازی یک توکن انحصاری به اسم SPS دارد که تجارت درون بازی را کنترل می‌کند. دقت کنید که قبل از شروع بازی Splinterlands باید 10 دلار برای یک NFT و اعتبار بازی هزینه کنید.

بازی استراتژیک ریلم (Realm)

ریلم، یک بازی استراتژیک چند نفره است که در آن می‌توانید پادشاهی خود را بسازید و با سایر بازیکنان اتحاد تشکیل دهید. این بازی طراحی‌های قرون وسطایی دارد و درباره کنترل رهبران استراتژیک با قدرت‌های مختلف است. Realm با بلاک چین WAX ادغام شده و از کیف‌پول WAX Cloud استفاده می‌کند. توکن بازی ریلم با اختصار RLM شناخته می‌شود و پاداشی برای جمع‌اوری منابع، باز کردن مناطق و ارتقا سطح است.

کسب ارز دیجیتال با بازی رایگان متا ایپس (Meta Apes)

متا ایپس یکی دیگر از بازی‌های رایگان برای کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل است که در یک دنیای پس از آخرالزمان جای می‌گیرد. در این بازی، زندگی بشریت به پایان رسیده‌است و میمون‌ها بر عصر جدید حکومت می‌کنند. هر متا ایپ در این بازی ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی دارد که قابل ارتقا است. هدف اصلی این بازی شکست دادن دیگران و به دست آوردن مناطق مختلف است.

این بازی از دو توکن برای کنترل و تجارت بازی استفاده می‌کند. توکن اول که با عنوان SHELL شناخته می‌شود، ارز اختصاصی درون بازی است که تجارت بازی را کنترل می‌کند. توکن دوم بازی هم PEEL نام دارد که برای ارتقا تجهیزات و عملیات‌های بازی استفاده می‌‎شود.

کریزی دفنس هیروز (Crazy Defense Heroes) بازی کن توکن TOWER دریافت کن

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های سبک دفاعی هستید، بازی Crazy Defense Heroes یک بازی کارتی اکشن است که از بازیکنان می‌خواهد تا استراتژی دفاع و پادشاهی خود را توسعه دهند. قبل از شروع این بازی آماده مبارزه با انبوهی از هیولاها با استفاده از ساختارهای دفاعی و توانایی‌های متنوع باشید.

بازی کریزی دفنس هیروز از TOWER به عنوان توکن اصلی و اختصاصی بازی استفاده می‌کند. این توکن بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده‌است و برای خرید NFT در فرنچایز بازی‌های Crazy Kings استفاده می‌شود.

بازی دراگونری (Dragonary) با توکن CYT

دراگونری یک بازی NFT با هدف پرورش اژدها محسوب می‌شود که 7 نوع اژدها با نقش‌ها و توانایی‌های مختلف را به بازیکنان ارائه می‌دهد. بازیکن‌ها در این بازی باید از اژدهای خود برای شرکت در نبردهای 10 نفره استفاده کنند. ارزش ان اف تی‌های این بازی به سطح اژدها بستگی دارد و زمانی که اژدهای شما به سطح 90 برسد کمیاب می‌شود.

در بازی Dragonary، پس از شرکت در پنج ماموریت روزانه، توکن بازی را با اختصار CYT دریافت می‌کنید. توکن CYT علاوه بر کنترل تجارت بازی دراگونری، برای بسیاری از بازی‌های دیگر مجموعه Coinary هم استفاده می‌شود. شایان ذکر است که تمام دارایی‌های شما در بازی دراگونری قابل معامله است و می‌توانید آن‌ها را بازارهای دیجیتال خرید و فروش کنید.

بازی مبارزه‌ای کراس پلتفرم گلکسی فایت کلاب (Galaxy Fight Club)

 

عنوان گلکسی فایت کلاب یک بازی مبارزه‌ای کراس پلتفرم است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از ان اف تی‌های خود برای رقابت با سایر بازیکنان استفاده کنند. نبردهای این بازی به صورت تیمی و 6 نفره انجام می‌شود که حدود پنج دقیقه طول می‌کشد تا هر تیمی که 20 امتیاز به دست آورد، برنده بازی شود.

بازی گلکسی فایت کلاب از توکنی به اسم GCOIN برای تراکنش‌های درون بازی استفاده می‌کند. توکن GCOIN فقط توسط پلتفرم Genesis Galaxy Fighters ساخته می‌شود و در بازارهای ثانویه نگهداری می‌شود.

شایان ذکر است همه بازی‌هایی که در بالا به آنها اشاره شد برای نسخه IOS و ANDROID در دسترس هستند و علاقه‌مندان می‌توانند با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت، بازی مورد علاقه خود را برای سرگرمی و کسب درآمد دانلود کنند.

آیا کسب ارز دیجیتال با بازی‌ موبایل ممکن است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله، کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل ممکن است، ولی به یاد داشته باشید که کسب ارز دیجیتال هدف اصلی بازی‌های شبکه بلاک چین نیست. بازی‌های کریپتویی با هدف ساخت یک محیط امن و به دور از تقلب برای لذت طرفداران این صنعت ایجاد شده‌اند. پلتفرم‌های وب 3 و گیمفای اعتقاد دارند که بازی‌های ویدیویی باید کنترل کامل بر دارایی‌های درون بازی را به بازیکنان بدهند تا خرید و فروش و تجارت در محیط بازی تشکیل شود.

ارز دیجیتالفناوریکسب و کار
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید