پشتیبانی از واتساپ در این گوشی‌ها به زودی به پایان می‌رسد

واتساپ
بدون دیدگاه
 

به گزارش ساناپرس، پشتیبانی از واتساپ در این گوشی‌ها به زودی به پایان می‌رسد

به زودی پشتیبانی از واتساپ برای سیستم عامل‌های قدیمی در دسترس نخواهد بود و این پیام‌رسان در این سیستم عامل‌ها غیرقابل اجرا می‌شود.

از ماه آینده برنامه واتساپ دیگر برای سیستم عامل‌های قدیمی قابل استفاده نخواهد بود و پشتیبانی از واتساپ از دسترس آن‌ها خارج خواهد شد.
بروزرسانی پشتیبانی از واتساپ و شرایط جدید آن

طبق گزارشی جدید، ماه آینده، یعنی به طور دقیق 24 اکتبر 2023 پشتیبانی از واتساپ برای گوشی‌های اندروید قدیمی قطع خواهد شد و دیگر این گوشی‌ها قادر به استفاده از این برنامه نخواهند بود.

بر اساس گفته‌های شرکت متا (Meta که صاحب فیس‌بوک و واتساپ است)، تنها دستگاه‌هایی که قدیمی‌ترین نرم‌افزار با کم‌ترین کاربر را دارند، از پشتیبانی از واتساپ محروم خواهند شد، از طرفی، عواملی چون اجرای برنامه با سرعت پایین نیز یکی دیگر از عوامل مؤثر برای انتخاب گوشی‌هایی که دیگر پشتیبانی نمی‌شوند، است.

هرچند که واتساپ قبل از قطع کردن برنامه خود برای این سیستم عامل‌ها، پیامی از طرف این برنامه به گوشی‌ها ارسال می‌کند تا کاربران از این اتفاق مطلع شوند.

دستگاه‌هایی مانند Galaxy S2 ،LG Optimus G Pro ،Motorola Droid Razr ،Sony Xperia S2 ،Samsung Galaxy Tab 10.1 و LG Optimus 2X مثالی از دستگاه‌هایی هستند که به احتمال بالا پشتیبانی از واتساپ از دسترس آن‌ها خارج خواهد شد و دیگر این برنامه برای این دستگاه‌ها قابل استفاده نخواهد بود.

منبع : تکراتو
اخبارفناوری
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید