پیش بینی بارندگی و برف/ این استان‌ها منتظر بارش برف و باران باشند

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ پیش بینی بارندگی و برف/ این استان‌ها منتظر بارش برف و باران باشند

ایسنا: سازمان هواشناسی با صدور هشدار ادامه فعالیت سامانه بارشی، از بارش باران، برف و وزش باد طی امروز تا شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور خبر داد.

امروز در کردستان، کرمانشاه ایلام، خوزستان لرستان، همدان، مرکزی چهار محال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، قم، قزوین، زنجان، اردبیل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات استان‌های کرمان یزد و شمال هرمزگان و از بعد از ظهر در برخی مناطق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی افزایش ابر بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش برف رخ می‌دهد.

جمعه در برخی نقاط واقع در شمال غرب، غرب مرکز جنوب شرق، شرق استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر مناطقی از مرکز شمال غرب، جنوب استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و برخی نقاط شرق کشور و یکشنبه در مرکز شرق جنوب جنوب شرق دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط شمال شرق و سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت.

دوشنبه در برخی نقاط شرق جنوب و جنوب شرق کشور بارش رخ می‌دهد،شنبه و یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل کاهش نسبی دما رخ میدهد.

بارش شدید تگرگ، کردستان را سفیدپوش کرد

برترین‌ها: ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد بارش تگرگ شهرستان قروه کردستان را سفیدپوش کرده است.

اخباراقتصاد
پربازدیدهواشناسی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید