این خودرو را بخرید بیشتر از سکه سود می‌کنید

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ این خودرو را بخرید بیشتر از سکه سود می‌کنید

بررسی اطلاعات منتشر شده سایپا در سایت کدال سازمان بورس نشان می‌دهد این خودرو در مرداد تنها ۲۶ درصد از شاهین‌های تولیدی خود را برای مشتریان فاکتور کرده است.

این اتفاق سبب شده تا نرخ بازاری این خودرو در بازه یک ماهه مرداد ۱۴۰۲ صعودی حول و حوش ۵.۵ درصدی را به خود دیده است. این در حالیست که بازده سرمایه‌گذاری در بازار سکه در یک ماهه مرداد در بیشترین حالت حدود ۴ درصد تخمین زده می‌شود. بازه دهی سکه امامی در دومین ماه از فصل تابستان حدود ۴ درصد بود. سوددهی ربع سکه در جایگاه دوم قرار داشت و خریداران ربع سکه حول و حوش ۳.۶ درصد بابت سرمایه‌گذاری خود سود کسب کردند. سرمایه‌گذاری روی نیم سکه هم در یک ماهه مرداد نزدیک به ۲ درصد سود را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورد. بی‌تردید بخشی از سود کسب شده توسط شاهین سواران از محل نحوه عرضه این خودرو توسط سایپا رقم خورده است.

نکته قابل تامل درباره تولید شاهین این است که نارنجی‌های جاده مخصوص در مرداد امسال کمترین تیراژ تولید شاهین را در کارنامه خود ثبت کردند. این خودروساز براساس اطلاعاتی که در سایت کدال منتشر کرده است طی دومین ماه از فصل تابستان امسال، حدود دو هزار و ۵۷۰ دستگاه شاهین را در خطوط تولید خود تکمیل کرده است. این تیراژ تولید حتی از تولید شاهین در فروردین امسال نیز کمتر است. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص در نخستین ماه سال به رقم تعطیلی دو هفته نوروز توانسته بود تیراژ تولید نزدیک به دو هزار و ۹۰۰ دستگاهی شاهین را در صورت‌های مالی خود درج کند. بیشترین تولید شاهین مربوط به خرداد ۱۴۰۲ بوده است. طی آخرین ماه از فصل بهار امسال خطوط تولید سایپا شاهد خروج حدود پنج هزار و ۳۸۰ دستگاه شاهین بود. خودروسازی سایپا در تیر امسال نیز همین روند را در تولید شاهین ادامه داد و توانست نزدیک به پنج هزار و ۳۳۰ دستگاه از این خودرو را تکمیل کند. تولید اردیبشهت این خودرو در جایگاه سوم تیراژ تولید قرار دارد. نارنجی‌های جاده مخصوص در دومین ماه از فصل بهار توانستند بیش از پنج هزار دستگاه شاهین را تولید کنند.

اخباراقتصاد
پربازدیدخودرو
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید